וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה תושב מבשרת ציון בחשד שאיים על סוהר שב"ס

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 13:26

ועדת הבדיקה הממשלתית לבריחת האסירים הביטחוניים מבית הסוהר גלבוע/יותם רונן

תושב מבשרת ציון בן 29 נעצר בחשד שאיים על סוהר שב"ס המתגורר בשכונת מגוריו. לפי החשד, במהלך השבת פגש במתלונן שאיחל לו שבת שלום וזה השיב "אם לא היה שבת ולא היינו בבית כנסת הייתי דוקר אותך, אתה תשמע ממני", והוסיף כי כדאי שידאג לחברים שלו (בשב"ס. ש.ה). במשטרה טוענים כי האיומים על הסוהר הינם על רקע עבודותו. מעצרו של החשוד הוארך ביומיים.

בשנה האחרונה הוצתו ארבעה רכבי שב"ס, כשבאחד מהאירועים עלה חשד כי אסירים מארגוני פשיעה לא היו מרוצים מרמת האוכל שקיבלו, והעלו את המכונית באש כנקמה.

השבוע הוצת רכב נוסף, אך הפעם החשודים נתפסו על חם. מחקירה ראשונית עלה כי הם מזוהים עם ארגון הפשיעה של טנסקי מאשדוד, שהעומד בראשו מצוי מאחורי סורג ובריח. לפני כשנה, במהלך חודש נובמבר, הגיעו לכלא שיקמה מספר "חיילים" של ארגון הפשע של האחים לביא מרחובות במטרה למחות על הכנסת אחד מחבריהם לצינוק, לאחר שהיה מעורב בהפרת סדר ויזם שביתת רעב יחד עם כמה אסירים אחרים.

משב"ס נמסר בשבוע שעבר: "סוהרי שב"ס המאוימים הם פועל יוצא של עמידה איתנה, נחושה, מקצועית, מול ארגוני הפשיעה הנמצאים תחת אחריותם במספר זירות מקבילות בבתי הסוהר ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully