וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס קבוצתי אלים: פרטים ראשונים מתיק החקירה בקפריסין

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 8:29

הראיות לכאורה הנאספות לתיק החקירה ונחשפות לראשונה סותרות את גרסת הצעירים כי "הכול היה בהסכמה". גרסת הצעירה הבריטית, הנתמכת גם בראיות פורנזיות, מתארת תקיפה מינית אכזרית בידי שלושה. המקרה הסתיים רק כשהצעירה המדממת נעלה את עצמה בשירותים, צרחה לעזרה ונמלטה

בווידאו: ניר יסלוביץ', עורך דינם של הנערים החשודים באונס בקפריסין: "אעשה כל שניתן כדי להגיע לשחרור מוקדם"/מערכת וואלה!

בקפריסין נמשכת ללא הפסקה חקירת אונס האזרחית הבריטית, כשאתמול (שבת) נחקרו שלושת החשודים הישראלים המרכזיים. עד כה, עולה מתיק החקירה חשד לאונס קבוצתי אכזרי אלים ומזעזע, כשעל פי עדות המתלוננת היא נגררה בכוח אל החדר ונאנסה על ידי קבוצת אנשים.

בשלב זה, החוקרים אינם עושים ביניהם הפרדה מבחינת חומרת העבירות המיוחסות לשלושה. כרגע, השופטים מייחסים להם עבירות חמורות ביותר של אונס, יחסי מין כפויים, התעללות מינית, מעשה מגונה, הטרדה מינית ובשלב זה אף חטיפה. ביום שני החוקרים יביאו שוב את החשודים לבית המשפט, כשהם מתכננים לבקש שוב את הארכת מעצרם, כך שהם עובדים נגד השעון.

שוטרי איה נאפה שהוזעקו למלון פדרניה גרדנס, הפופולרי אצל צעירים, ושבו ניתן להשיג חדר גם בכ-100 שקלים לאדם ללילה, סיפרו שמצאו את הצעירה בת ה-20 בטראומה. היא ידעה לשלוח אותם לחדר 59, שם מצאו את חמשת החשודים, ואדם אחד נוסף. החשודים נמצאו כשהם בזירה מדממת, העומדת בסתירה לטענותיהם כי לא קרה דבר. כמו כן, שניים מהחשודים המרכזיים, המודים ביחסי מין, אף טוענים כי קיימו עם הצעירה יחסי מין בהסכמה.

איה נאפה 29 ביולי 2019. יואב איתיאל
משך אותה לחדר תוך שהיא מתחננת לחזור לחברתה/יואב איתיאל

כבר מהחקירה הראשונית עלתה תמונה של אונס קבוצתי אלים, זאת על פי עדותה של המתלוננת, הנתמכת גם בראיות פורנזיות. ראשית האירוע הוא ביום ראשון שעבר, 3 בספטמבר, בסביבות השעה 17:00. במלון פדרניה נערכה מסיבת בריכה, אליה הגיעה הצעירה יחד עם חברים מהמקום שבו היא שוהה בעיירת החוף. המסיבה נמשכה כשעתיים-שלוש בריקודים ובבילוי רווי אלכוהול, שבהם השתתפה גם חברתה של המתלוננת.

המתלוננת סיפרה לחוקרים כי בשלב מסוים, אחד החשודים משך אותה לחדר, תוך שהוא אוחז בזרועה. בחדר, לדבריה, הוא ניסה להסיר את בגד הים שלה תוך שהיא מתנגדת ומתחננת שיאפשר לה לחזור לחברה שלה. בזמן הזה, נשמעה דפיקה בדלת, שני חשודים נוספים נכנסו, ושלושתם אנסו את הצעירה, שניים מתוכם בו זמנית. היא סיפרה כי בזמן המעשה שמעה את הדלת נטרקת וכי אנשים נוספים נכנסו לחדר, אבל לא ידעה בדיוק כמה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מייקל פולק, עורך דינה של הצעירה הבריטית המואשמת בתלונת שווא על האונס הקבוצתי בקפריסין, נכנס לדיון בעיניינה בבית המשפט בלרנקה. ה-17 לאוקטובר 2019. יואב איתיאל
ייצג גם את הצעירה הבריטית בפרשת קפריסין ב-2019, עו"ד מייקל פולק/יואב איתיאל

הצעירה סיפרה כי ברגע של הזדמנות היא הצליחה להיכנס לשירותים ולנעול את עצמה בפנים, שם היא התלבשה והחלה לצעוק לעזרה, תוך שהצעירים מעבר לדלת אומרים לה להפסיק בצעקות. בסופו של דבר, היא פתחה את הדלת יצאה מהחדר, איתרה את חברתה, סיפרה לה על שאירע, והן הזעיקו משטרה. במסדר זיהוי שערכו החוקרים דרך מראה חד-כוונית היא זיהתה את כל חמשת הישראלים העצורים וידעה גם לפרט מי עשה בה מה.

הצעירים הישראלים נעצרו בלילה שבין יום ראשון שעבר ליום שני. כולם הכחישו מעשה אונס. שלושה מהם טענו כי כלל לא קיימו עמה יחסים ואחד טען כי אינו זוכר דבר כי היה שיכור. ככל העולה, נגוזה תקוות החוקרים לתיעוד של הדרך הכפויה לחדר שעשה איתה הצעיר שלדבריה משך אותה לשם. עולה שעד כה אין תיעוד מצלמות ממלון שלושת הכוכבים.

בינתיים, הצעירה חזרה לאנגליה, אבל מסרה כי תעמוד לראשות החוקרים לכל עת שתידרש. את הצעירה מייצג עורך הדין הבריטי מייקל פולק, שייצג בעבר את הצעירה הבריטית בפרשת האונס הקבוצתי בקפריסין בשנת 2019. עו"ד פולק, מנכ"ל ארגון "צדק בחו"ל" חוזר לסיבוב נוסף במערכת המשפט הקפריסאית לבקשת משפחתה של הצעירה בת ה-19. מוקדם יותר השבוע דווח בוואלה! כי עורך הדין ניר יסלוביץ שייצג בתיק האונס הקבוצתי ב-2019 מייצג שניים מהעצורים בחשד לאונס הקבוצתי הנ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully