וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 נרצח בתל שבע, אישה בשנות ה-50 לחייה נפצעה אנושות מירי באום אל-פחם

עודכן לאחרונה: 9.9.2023 / 21:03

הצעיר נפצע באורח אנוש ופונה ביחד עם שני צעירים שנפצעו בינוני לבית החולים סורוקה, תוך פעולות החייאה. מותו נקבע בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת פציעתה של האישה באום אל-פחם ובסריקות אחרי מבצעי הירי

בווידאו:זירת רצח שני גברים, אבו סנאן, 6 בספטמבר 2023/תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בן 19 נורה למוות באירוע אלימות בתל שבע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה תוך פעולות החייאה, שם נקבע מותו. באירוע נפצעו שני בן 19 נוספים באורח בינוני. משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות המקרה, ומסרה כי מדובר בסכסוך בין עבריינים.

כוחות רבים של משטרת תחנת עיירות פועלים בזירה לאיסוף ממצאים ובדיקת נסיבות האירוע. כחלק מהחקירה עצרו שוטרים שלושה חשודים, שניים מהם במעורבות במעשה והשלישי בשיבוש החקירה. בסריקות אותר רכב שרוף.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן הגיע לזירה וקיים הערכת מצב יחד עם מפקד מרחב הנגב, תנ"צ נחשון נגלר ועם גורמי הפיקוד, המודיעין והחקירות. כמו כן מפקד המחוז הנחה להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.

ניצב אמיר כהן אמר: "אני מצפה לשיתוף פעולה מלא מהאזרחים ומהמנהיגות המקומית. אני מנחה לעצור על פי חוק כל אזרח אשר משבש את החקירה מעלים ראיות ופוגע ביכולת למצוא מהר את הרוצחים. אנחנו נערך עכשיו מבצעית בימים הקרובים בתל שבע ונעשה הכל בכדי למנוע אירועים דומים ולתת ביטחון אישי לאזרחים הנורמטיביים. יחד עם זאת אנחנו חייבים את שיתוף הפעולה מצד האזרחים הנורמטיביים והמנהיגים. רק יחד נוכל לטפל באירוע הרצח הזה ולמנוע את האירוע הבא".

זירת רצח שני גברים, אבו סנאן, 6 בספטמבר 2023. יואב איתיאל
זירת רצח באבו סנאן, 6 בספטמבר 2023/יואב איתיאל

תושבת העיר אום אל-פחם בשנות הח-50 לחייה נפצעה היום (שבת) באורח אנוש מירי בעיר. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ובסריקות אחר מבצעי הירי.

אתמול בבוקר נורה גבר כבן 31 ונפצע קשה בקלנסווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר, כשהוא סובל מפצעי ירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ביום רביעי בערב נרצחו שני בני אדם מהחברה הערבית. גבר בן 29 בשכונת ג'ואריש ברמלה, ונער בן 17 בפוריידיס. באירוע ברמלה נורו גם גבר בן 40 וצעיר בן 25 שנפצעו קשה. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את הנרצח כשהוא במצב אנוש והחל לבצע בו פעולות החייאה, לאחר מכן פינה אותו ואת הפצוע בן ה-40 לבית החולים אסף הרופא סמוך לבאר יעקב, שם נקבע מותו של בן ה-29. הפצוע בן ה-25 הגיע עצמאית לטיפול. הנרצח ואחד הפצועים הם בני משפחת אלשמאלי, קרוב משפחתם, איסמעיל אלשמאלי, נרצח מירי בשכונה לפני שלושה חודשים.

עומר מרעאנה, תושב פורדייס בן 17 נורה למוות בפתח חנות. שני בני אדם נוספים נפצעו מהירי. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה כשהוא פצוע בצווארו - ושם נקבע מותו. שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו לחפש אחר חשודים.

"הוא היה בחור טוב. לא היה נוגע בזבוב", סיפר לוואלה! מוחמד, דודו של עומר מראענה, "אנחנו שבורים כבר. לא יודעים איך ממשיכים ככה". בן דודו של מרעאנה, צעיר בן 25, נרצח לפני שנה וחצי בפיצוץ רכב סמוך ללוד. קרוב משפחה אחר, בן אותו הגיל, נרצח לפני שישה ימים בכפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully