וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבאר שבע: אוטובוס הידרדר על נהג - והרג אותו

עודכן לאחרונה: 8.9.2023 / 14:58

לפי עדי ראייה, הנהג, כבן 50, עמד מחוץ לאוטובוס במסוף רמות, כשזה החל להידרדר. הוא ניסה לעצור אותו, אך נפגע ממנו - לעיני חבריו המזועזעים. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. "אירוע קשה מאוד, אנחנו שבורים"

זירת התאונה בבאר שבע, 8 בספטמבר 2023. מתנאל בושרי, דוברות כב"ה
זירת התאונה בבאר שבע, 8 בספטמבר 2023/דוברות כב"ה, מתנאל בושרי

נהג אוטובוס כבן 50 נהרג היום (שישי) בבאר שבע, לאחר שנפגע מאוטובוס שהידרדר במסוף האוטובוסים רמות. על פי עדי ראייה, הנהג, שעובד בחברת "דן", עמד מחוץ לכלי הרכב כשזה החל להידרדר וניסה לעצור אותו, אך הוא נדרס. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.

"זהו יום עצוב וקשה. אנחנו מזועזעים מהמקרה ואני מחזק את המשפחה בשעה קשה זו", מסר יו"ר ועד נהגי דן באר שבע, יונס אבו ג'מעה. "הוא רץ לכיוון האוטובוס, ניסה לעצור אותו - ואז התרחש האסון. נהגים אחרים שהיו בזירה ניסו לעשות לו החייאה ללא הצלחה. אנחנו שבורים".

נהג נהרג מאוטובוס שהידרדר עליו בבאר שבע, 8 בספטמבר 2023. מתנאל בושרי, דוברות כב"ה
"אנחנו שבורים". זירת התאונה בבאר שבע/דוברות כב"ה, מתנאל בושרי

מארגון נהגי האוטובוסים נמסר כי "מדובר באירוע קשה ביותר שבו איבדנו עמית לעבודה. על משטרת ישראל וכלל הגורמים לבצע בדק בית מהיר וברור למניעת האירועים הבאים. הכתובת על הקיר ועוד נהגים יכולים לאבד את נפשם בתאונות מעין אלה".

חובש מד"א חננאל בניטה סיפר: "הגענו למקום וראינו את הגבר שוכב כמה מטרים מהאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully