וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות ערערה על עונשו של עובד רשות ההגירה שהורשע בשוחד מיני

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 10:55

בווידאו: שוחד מיני תמורת סיוע: עבודות שירות לבכיר ברשות ההגירה/רוני כנפו

פרקליטות המדינה הגישה היום (רביעי) ערעור על העונש שנגזר על של ליאור סולומון, עובד רשות ההגירה שהורשע בעבירות של שוחד מיני ובעבירות פגיעה בפרטיות, עליהן נגזר עליו עונש של 9 חודשי מאסר שירוצו בדרך של עבודות שירות. הפרקליטות סבורה כי העונש המקל שהשית בית המשפט המחוזי על סלומון אינה מרתיעה ואינה הולמת את חומרת המעשים.

סולומון, שהיה אחראי על לשכות מנהל האוכלוסין במחוז צפון ב"דסק האתיופי", היה מוכר בקרב רבים מבני הקהילה האתיופית בישראל כבכיר ברשות ההגירה וכבעל כוח והשפעה, ורבים מבני הקהילה פנו אליו לקבלת סיוע.

שוחד מיני תמורת סיוע: עבודות שירות לבכיר ברשות ההגירה
11.06.23. רוני כנפו
ליאור סולומון/רוני כנפו

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, סולומון נהג לאתר מבין הפניות שהגיעו לידיו נשים גרושות או פרודות שמצבן הכלכלי היה קשה. הוא ניצל את מעמדו ואת תפקידו, ניהל עמן שיחות אירוטיות ואף יזם מפגשים איתן, במהלכם קיים הנאשם יחסי מין או מגע מיני עם הנשים.

בתום ההליך משפטי, בית המשפט הרשיע את סולומון בשלוש עבירות של לקיחת שוחד ובעבירה של פגיעה בפרטיות. בית המשפט גזר עליו עונש של 9 חודשי מאסר שירוצו בדרך של עבודות שירות, לצד עונש מאסר על תנאי.

בהמשך לכך, הפרקליטות הגישה ערעור על הכרעת הדין ועל גזר הדין, כאשר הערעור מופנה כלפי החלטתו של בית המשפט שלא להרשיע את סולומון בעבירות של מרמה והפרת אמונים, וכלפי הענישה המקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully