וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע בבקעה: מחבל פתח באש ממטע, פגע בלוחם מג"ב - וחוסל בתום קרב יריות

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 23:53

חילופי אש נרשמו במהלך סריקות של כוחות מג"ב סמוך לצומת ארגמן שבבקעת הירדן. הלוחם נפצע בידו בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. המחבל נוטרל על ידי הכוחות, לא היו נפגעים נוספים בתקרית. מוקדם יותר ניסה המחבל לבצע פיגוע ירי נוסף באזור - שהסתיים ללא נפגעים

ניסיון פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים, 05 בספטמבר 2023/דוברות משטרת ישראל

לוחם מג"ב נפצע היום (שלישי) בינוני בפיגוע ירי בבקעת הירדן, סמוך לצומת ארגמן. הלוחם נפצע בידו מאש שנורתה לעברו במהלך סריקות שערך הכוח, ופונה לקבלת טיפול רפואי. המחבל נוטרל על ידי הכוחות, ולא היו נפגעים נוספים.

המקרה אירע בעת פעילות שגרתית של הכוחות באזור. המחבל פתח באש לעברם ממטע סמוך ופגע בידו של לוחם מג"ב. בתגובה הכוח השיב באש - וחיסל אותו.

מוקדם יותר היום ביצע המחבל ניסיון פיגוע ירי, כשירה לעבר מתחם "מפגש ציפורה" שבצומת ארגמן. מכולה שהייתה באזור ניזוקה, אך לא היו נפגעים באירוע. תחילה סברו כוחות הביטחון כי מדובר באירוע פלילי, אך בהמשך החקירה העלתה את הקשר בין המקרים והתברר כי היה זה ניסיון פיגוע.

אקדח של מחבל שירה לעבר  לוחמי מתיל"ן של מג"ב איו"ש, בקעת הירדן סמוך לארגמן. דוברות המשטרה, אתר רשמי
חוסל במטעים. האקדח של המחבל/אתר רשמי, דוברות המשטרה

אתמול חשודה ניסתה לדקור שוטר בעיר העתיקה בירושלים. שוטרי המחוז שפעלו במקום השתלטו עליה ועצרו אותה. המחבלת היא פלסטינית תושבת ג'נין, בת 44. היא הגיעה לאזור שער חוטה כשפניה מכוסות בחיג'אב, שלפה סכין ונסתה לדקור שוטר בגופו.

השוטר לא נפגע מהדקירה, בזכות אפוד המגן שלגופו. הוא הדף את המחבלת לרצפה בגופו ונטרל אותה בכוח. היא נעצרה בסיוע כוח משטרה ומג"ב שהיה בסמוך למקום. בזירה נתפסה סכין שעמה בוצע ניסיון הפיגוע. כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד ממ"ז ירושלים הוזעקו לזירה.

מוקדם יותר אתמול נעצרו שלושה פעילי חמאס שאחראים על שורה של פיגועים במחנה הפליטים ג'נין לאור יום. במהלך הפעילות נרשמו חילופי אש בין חמושים ללוחמים ולא דווח על נפגעים לכוחותינו. שלושה פלסטינים נעצרו על ידי הכוחות, שניים מהם נפגעו מאש הלוחמים. הם היו על פי החשד מעורבים בייצור ושיגורי רקטות לעבר ישראל והועברו לחקירת שב"כ. הפלסטינים טענו כי הצליחו להפיל רחפן של צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully