וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל המסעדה שנפגעה מרכב: "הנהג היה תמהוני, זה היה יכול להיגמר אחרת"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 22:49

דותן כהן התייחס לבהלה שאירעה אמש, כשנהג שאיבד שליטה התנגש חזיתית במסעדת "מרלן" בגבעתיים. "אנשים לא הבינו אם זה פיגוע, רבע שעה לפני האירוע המקום היה מפוצץ", אמר

בווידאו: נהג התנגש עם רכבו בבר "מרלן" בגבעתיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דותן כהן, הבעלים של מסעדת "מרלן" בגבעתיים, התייחס היום (שלישי) לבהלה שאירעה אמש במסעדה, כשתושב רמת גן בן 33 איבד שליטה על רכבו והתנגש בחזית המסעדה שברחוב רמב"ם שבגבעתיים.

"ברור שהייתה בהלה. אנשים לא הבינו אם מדובר בפיגוע", אמר כהן. "הנהג היה תמהוני, הוא התנהל בצורה מוזרה. נפגעו קצת אנשים אבל לא דרמטי. בעיקר נזק לרכוש - כל האדניות, השולחנות, הקירות של הגינה, הכול נשבר".

רכב פגע בבר בגבעתיים, שלושה נפצעו - 05 בספטמבר 2023. צילום: דוברות הצלה, מערכת וואלה!
הרכב שפגע במסעדת "מרלן" בגבעתיים/מערכת וואלה!, צילום: דוברות הצלה

כהן מספר כי במזל לא נפגעו אנשים בצורה חמורה יותר: "עצרו אותו כמה מהאלמנטים בגינה וזה מה שהציל את האנשים. רבע שעה לפני היה מפוצץ, לקוחות ישבו על האדנית. אם זה היה קורה קודם זה היה נגמר אחרת. למזלנו זה היה אחרי הסגירה הרשמית. עבדנו כל הלילה לסדר את המקום, עכשיו הכל פתוח כרגיל".

באירוע נפצעו שני לקוחות שפונו לביה"ח איכילוב בת"א, בעוד שמלצרית המסעדה שנפגעה גם היא מההתנגשות שוחררה להתאוששות בביתה: "ההורים של המלצרית לקחו אותה הביתה, היא עם קצת כאבים אבל בסדר. שני לקוחות עפו מהפגיעה ופונו לבית חולים". המשטרה עצרה את הנהג, והוא הועבר לחקירה. לאחר ששוחרר בתנאים מגבילים - זומן הנהג לשימוע בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully