וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גנרל ארמגדון" תועד לראשונה מאז מרד ואגנר: "חי ובריא"

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 12:02

הגנרל הבכיר סורוביקין, שלא נראה מאז ההתקוממות שהוביל פריגוז'ין והודח מפיקוד על חיל האוויר, נצפה בתמונה שפרסה אשת תקשורת בכירה, לצד מי שנראית כמו אשתו. "הוא בחופשה והוא זמין למשרד ההגנה", אמר עיתונאי אחר

מפקד כוח ואגנר, יבגני פריגוז'ין, בסרטון חדש מדבר על מצבו ושלומו/רויטרס

תמונה חדשה של הגנרל הרוסי הבכיר סרגיי סורוביקין, שלא נראה בפומבי מאז המרד שהובילה קבוצת ואגנר בחודש יוני, פורסמה אתמול (שני) על ידי אשת תקשורת בכירה במדינה. סורוביקין, המכונה "גנרל ארמגדון", הודח לאחרונה מתפקידו כמפקד חיל האוויר לצד שמועות על מעצרו.

"גנרל סרגיי סורוביקין בחוץ. הוא חי, בריא, בביתו, עם משפחתו, במוסקבה. התמונה צולמה היום", כתבה אשת התקשורת קסניה סובצ'ק בערוץ הטלגרם שלה. לא ניתן היה לאמת את התמונה, שבה נראה אדם עם משקפי שמש וכובע הולך לצדה של אישה שמזכירה את אשתו של סורוביקין, אנה.

בדיווח נוסף, על ידי העיתונאי העצמאי הבכיר אלכסיי ונדיקטוב, נכתב כי "גנרל סורוביקין בביתו עם משפחתו. הוא בחופשה והוא זמין למשרד ההגנה". הוא לא סיפק ראיות ויזואליות לכך.

סורוביקין, שלפי דיווחים נחקר על חלקו במרד שהוביל יבגני פריגוז'ין נגד משרד ההגנה, הוחלף בחודש שעבר על ידי סגנו, ויקטור אפזלוב, שקיבל את התפקיד באופן זמני.

גנרל ארמגדון נראה בפעם הראשונה מאז מרד וגנר. ספטמבר 2023. רויטרס
סורוביקין ואשתו במוסקבה/רויטרס

סורוביקין פיקד במשך כמה חודשים בודדים על הכוחות הנלחמים באוקראינה, לפני שהרמטכ"ל ואלרי גרסימוב מונה מעליו. הוא זכה לשבחים כאיש צבא עוצמתי ובעל יכולות, גם מצדו של פריגוז'ין, שנהרג בחודש שעבר בהתרסקות מטוס מסתורית.

פריגוז'ין, שהוביל את המרד בן היומיים במטרה להפיל את שר ההגנה והרמטכ"ל, דיבר בשבחו של סורוביקין ותיאר אותו כ"אדם שלא מפחד מאחריות".

  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully