וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ילדים נפצעו בינוני בשתי תאונות מפגיעת אופניים חשמליים בדרום

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 19:11

נהג רכב פוגע במזיד ברוכב אופניים ולאחר מכן מכה אותו, אופקים. פברואר 2023/מצלמות אבטחה- לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ילד בן 10 נפצע היום (שני) באורח בינוני מפגיעת אופניים חשמליים בכניסה ליישוב במועצה האזורית שדות הנגב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה עם פגיעות בגפיים. ילד נוסף, בן 8 נפצע באורח בינוני בעת רכיבה על אופניים בשטח פתוח סמוך לבנימינה. הוא טופל על ידי מד"א ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

זמן קצר לפני כן, ילד בן 9 נפצע באורח בינוני מפגיעה של אופניים חשמליים בקריית גת. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים ברזילי עם פגיעת ראש. עוד נפצע היום רוכב אופניים בן 23 בתאונה עם רוכב אופנוע ביבנה. הוא פונה לבית החולים קפלן במצב בינוני.

נערים נפצעו במהלך קטטה במוסד חינוכי, לוד, 11 ביוני 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
נערים נפצעו במהלך קטטה במוסד חינוכי, לוד, 11 ביוני 2023/מד"א, תיעוד מבצעי

אתמול נפצע קשה גבר בן 23 בתאונת פגע וברח בין קורקינט חשמלי לרכב סמוך לצומת בית ליד על כביש 4 בשרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון עם חבלת ראש. פראמדיק מד"א איגור טרסקין סיפר: "ראינו את רוכב הקורקינט שוכב במרכז הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

לפני כחודש פורסם כי מתחילת השנה נרשם גידול של 350% במספר רוכבי האופניים החשמליים ההרוגים, שזינק ל-18 בני אדם. כך עולה מנתוני הרלב"ד. החוק מחייב את רוכבי הכלים האלה לנוע בכביש היכן שאין שביל אופניים מסודר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully