וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנצלר גרמניה עטה רטייה בעקבות נפילתו בריצה: "זה נראה גרוע יותר ממה שזה"

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 15:04

שולץ התבדח ואמר שהוא ממתין לתגובות ברשתות החברתיות על תמונתו שפורסמה אחרי שנחבל בפניו: "אני נרגש לראות את הממים". הממשלה אמרה כי הוא יידרש לכיסוי העין בימים הקרובים, אך הוא שב לעבודה לאחר שאתמול בוטלו פגישותיו

קנצלר גרמניה אולף שולץ עם רטיה בעינו אחרי שנפל בריצת בוקר, 4 בספטבמר 2023. רויטרס
קנצלר גרמניה אולף שולץ עם רטיה בעינו אחרי שנפל בריצת בוקר, 4 בספטבמר 2023/רויטרס

לשכתו של קנצלר גרמניה אולף שולץ פרסמה היום (שני) תמונה שלו שבה הוא עוטה רטייה על עינו הימנית, בעקבות נפילתו במהלך ריצה בסוף השבוע. הוא התבדח על כך שהוא ממתין לראות את התגובות ברשתות החברתיות לתמונה.

"אני נרגש לראות את הממים. תודה לכל מי ששלח איחולי החלמה, זה נראה גרוע ממה שזה", כתב הקנצלר ברשת החברתית X. דובר הממשלה אמר היום כי שולץ, שעל פניו בתמונה נראו שריטות, יידרש לעטות את הרטייה במשך הימים והשבועות הקרובים.

דובר הממשלה הוסיף כי הקנצלר, שאמור להשתתף באירוע בכנסייה קתולית בברלין בהמשך היום, מרגיש טוב בהתחשב בנסיבות. בתשובה שנשלחה במייל בתגובה לשאלות על התקרית, הממשלה אמרה אתמול כי הקנצלר בן ה-65 עבר "תאונת ספורט קטנה" וביטל פגישות שתוכננו ביום ראשון במחוז הסן שבמרכז המדינה, שבו יתקיימו בחירות אזוריות ב-8 באוקטובר. עם זאת, הממשלה הוסיפה כי פגישותיו בהמשך השבוע יתקיימו כסדרן.

קנצלר גרמניה אולף שולץ במהלך ריצת בוקר. רויטרס
שולץ במהלך ריצת בוקר/רויטרס

העיתון Frankfurter Rundschau, שבסיסו בהסן, דיווח לראשונה על התקרית ביום שבת. הוא ציטט מחוקק בולט מהמפלגה הסוציאל-דמוקרטית מהמרכז-שמאל של שולץ, מייקל רוט, שהזמין את הקנצלר לעיר הולדתו הרינגן ותכנן לקיים עמו היום דיון פתוח. שולץ מנהיג את גרמניה מאז דצמבר 2021. בעבר הוא כיהן כשר האוצר והעבודה של מדינת הסן, וכראש עיריית המבורג.

בפרופיל שלו באתר האינטרנט של מפלגתו, סיפר שולץ כי הוא שנא ספורט כשהיה בבית הספר, אך רכש את חיבתו אליו מאשתו, בריטה ארנסט. "היום אני רץ הכי הרבה שאני יכול", נכתב. שולץ סיפר בעבר שהוא מנסה למצוא זמן לריצה, חתירה או הליכה פעמיים או שלוש בשבוע, והוא גם נהנה לרכוב על אופניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully