וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל בזמן הריצה: קנצלר גרמניה נחבל ונפצע בפניו

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 16:42

שולץ בן ה-65 עבר "תאונת ספורט קטנה", שבעקבותיה ביטל כמה פגישות מתוכננות לסוף השבוע. הממשלה הבהירה כי לוח הזמנים שלו בהמשך השבוע נותר ללא שינוי

קנצלר גרמניה אולף שולץ במהלך ריצת בוקר. רויטרס
"היום אני רץ הכי הרבה שאני יכול". שולץ בריצת בוקר/רויטרס

קנצלר גרמניה אולף שולץ נפל במהלך ריצה וספג חבלות בפניו, והפציעה גרמה לו לבטל כמה פגישות מתוכננות - כך הודיעה אתמול (שבת) הממשלה.

בתשובה שנשלחה במייל בתגובה לשאלות על התקרית, הממשלה אמרה כי הקנצלר בן ה-65 עבר "תאונת ספורט קטנה" וביטל פגישות שתוכננו היום במחוז הסן שבמרכז המדינה, שבו יתקיימו בחירות אזוריות ב-8 באוקטובר. עם זאת, הממשלה הוסיפה כי פגישותיו בהמשך השבוע יתקיימו כסדרן.

העיתון Frankfurter Rundschau, שבסיסו בהסן, דיווח לראשונה על התקרית ביום שבת. הוא ציטט מחוקק בולט מהמפלגה הסוציאל-דמוקרטית מהמרכז-שמאל של שולץ, מייקל רוט, שהזמין את הקנצלר לעיר הולדתו הרינגן ותכנן לקיים עמו היום דיון פתוח.

שולץ מוביל את גרמניה מאז דצמבר 2021. בעבר הוא כיהן כשר האוצר והעבודה של מדינת הסן, וכראש עיריית המבורג.

בפרופיל שלו באתר האינטרנט של מפלגתו, סיפר שולץ כי הוא שנא ספורט כשהיה בבית הספר, אך רכש את חיבתו אליו מאשתו, בריטה ארנסט. "היום אני רץ הכי הרבה שאני יכול", נכתב. שולץ סיפר בעבר שהוא מנסה למצוא זמן לריצה, חתירה או הליכה פעמיים או שלוש בשבוע, והוא גם נהנה לרכוב על אופניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully