וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות חרדים מפגינים בשכונת גאולה בירושלים, המשטרה הוזעקה למקום

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 21:30

אלימות בבית שמש: חרדים קיצוניים רדפו אחרי ראש העיר עליזה בלוך/מערכת וואלה!

בעקבות הארכת מעצרם של שני חרדים שחשודים בתקיפה ובהשחתת שלט, עשרות מפגינים חרדים קיצוניים יצאו הערב (ראשון) להפגנת מחאה בשכונת גאולה בירושלים, וחסמו את מעבר אוטובוסים ברחוב יחזקאל בשכונה. חיילת במדים שעברה במקום הותקפה על ידם. כוחות משטרה הוקפצו למקום לפיזור המוחים.

הפגנות חרדים בדרך בר לב בירושלים, 26 ביוני 2023. דוברות משטרת ישראל
הפגנת חרדים בירושלים/דוברות משטרת ישראל

תושב ירושלים (25) נעצר במהלך סוף השבוע בחשד שניקב צמיגי אוטובוסים בשכונת גאולה בעיר לפני מספר שבועות. לדברי המשטרה, "החשוד הגיע עם מקדחה וניקב שמונה אוטובוסים. הוא גרם לפגיעה באלפי אנשים ולפגיעה רחבה בציבור". עוד הוא חשוד בהצתת עמודי תאורה ברחוב בר אילן בירושלים, ובגרימת נזק של כחצי מיליון שקלים. מעצרו הוארך.

שני חשודים נוספים, תושבי בית שמש, נעצרו בחשד להשחתת שלט חוצות ובו תמונתה של ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך. אחד מהם חשוד, כמו כך, שהיה מעורב בתקיפת זוג שנכנסו ברכבם בטעות לשכונת חרדית בעיר במהלך השבת על ידי המון. בנוסף, נבדק חשד כי היה מעורב באיומים על בעלת חנות בעיר, הטוענת כי מספר אנשים ביקשו ממנה כסף וגרמו לנזק בחנות, ואף דרשו ממנה לסגור את החנות בשעה מוקדמת "בהוראת רבנים". מעצרו של אחד החשודים הוארך, חשוד נוסף שוחרר למעצר בית.

  • עוד באותו נושא:
  • חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully