וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מטיילות ישראליות הותקפו ונשדדו בקניה, לאחת מהן כמעט נכרתה האצבע עם מצ'טה

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 7:41

השוד התבצע באזור הכפר וואטאמו, בעת שהשתיים שבו לבית מלון שבו שהו. השודדים התקיפו אותן באמצעות מצ'טה וכמעט גרמו לכריתת אצבעה של אחת הישראליות. הן פונו לבית חולים מקומי, וכעת פועלים רופאים לחבר את האצבע. קונסולית ישראל סייעה למשפחותיהן לקבל אשרת כניסה מהירה

תיעוד אחרון של אליזבט צורקוב בעיראק לפני שנחטפה/ערוץ א-ראבעה

שתי מטיילות ישראליות נשדדו אמש (שבת) באלימות בקניה. האירוע התרחש בשעות הלילה באזור וואטאמו (Watamu). ע"פ דיווח משם, השתיים ששבו למלון שבו שהו, נשדדו והותקפו לדבריהן במאצ'טה, ופונו באמבולנס למרכז רפואי מקומי. הצעירה נחתכה באצבעה חתך שכמעט גרם לכריתתה. כעת פועלים רופאי בית החולים לחבר אותה.

איזור הכפר וואטאמו פופולרי בקרב שוחרי תיירות אקולוגית. לא הרחק ממנו פארק השמורה הימית מאלינדי והריסות כפר מסתורי עתיק. ממשרד החוץ נמסר לוואלה! כי קונסולית ישראל בקניה עומדת בקשר עם האזרחיות הישראליות ועם בני המשפחה בארץ, וסייעה לבני המשפחה בקבלת אשרה מהירה לקניה.

פיל וזברות נראים במהלך סופה בפארק אמבוסלי, קניה. רויטרס
פופולרית בקרב שוחרי תיירות אקולוגית. פארק בקניה/רויטרס

בחודש יולי נחטף באתיופה הישראלי ודו אבאביי, בן ה-79. הוא שוחרר בסוף יולי באזור גונדאר על ידי המשטרה המקומית, והועבר לעיר. משם הוא שב לישראל. בתוך כך, התברר כי לפני כשבועיים התפוצץ מו"מ של שוטרים בלבוש אזרחי עם נציגי החוטפים, והאירוע הסתיים בקרב יריות. נסיבות החטיפה והאירועים שם נותרים עמומים, וכנראה לא יתבררו לגמרי.

"מצופה ממשרד החוץ של ישראל שיעשה יותר", אמרה לוואלה! השרה לשעבר ח"כ פנינה תמנו שטה, "לא משנה בכלל מדוע ואיך ועל איזה רקע נחטף. מבחינתי זה אף פעם לא עניין וגם במקרה זה לא רלוונטי. איבדנו זמן יקר וישראלי כמעט ושילם בחייו עד שהפעלנו גורמים פרטיים שנחלצו לעזרתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully