וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שהותקפה ופניה קועקעו בגסות בניגוד לרצונה: "זר נדיב החליט להציל לי את החיים"

13.9.2023 / 0:03

אישה שסובלת מהפרעה דו קוטבית והותקפה באכזריות ע"י החבר שלה לשעבר, נאלצה לחיות עם קעקועים שהשחיתו את פניה והרסו את חייה. כעת זר נדיב החליט לתת את כל כספו כדי לסייע לה בהסרת הקעקועים

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

אישה שפניה קועקעו בגסות במהלך תקיפה אכזרית מספרת שהיא "לא יכולה להשיג עבודה" בגלל המראה שלה - אך כעת סוף סוף יש לה חדשות טובות.

טיילור ווייט הייתה רק בת 21 כשפניה הושחתו כשקועקעו בגסות בניגוד לרצונה, מה שלא הותיר לה שום אפשרות אחרת מלבד לכסות את הסימנים המכוערים בקעקוע דיו שחור כהה - ולמעשה להשחיר חצי מפניה. כעת, יותר מעשור מאוחר יותר, תושבת פלורידה זוכה סוף סוף להסיר את קעקוע הפנים האפל שלה בעזרת זר נדיב, קארידי אסקנאסי, הידוע גם בשם TheDadBot בטיקטוק.

ווייט, שעמנסה לעבוד בתחום בריאות הנפש מאחר שגם היא סובלת מהפרעה דו קוטבית, סיפרה לNew york post שקעקוע הפנים שלה היווה מכשול עבורה בניסיון למצוא עבודה רצינית. "ניסיתי להגיש מועמדות לעבודה בתחום בריאות הנפש, רק בתור יועצת", אמרה וייט, "אני מבינה שהמראה שלי שונה לגמרי, אבל אני יכולה אולי לעזור למישהו שסובל ממצב בריאותי קשה משלו".

כשהייתה צעירה, היא קעקעה מרצון קווים דקים משני צידי פניה המחברים בין עיניה לרקותיה. זה היה "צבעי מלחמה", היא אמרה, שקעקעה בעצמה בתקופת "מאניה" כשעבדה בחנות קעקועים בניסיון להוכיח את עצמה כאמנית. באותה תקופה, ווייט, כיום בת 37, התחתנה עם חברה ששירת בצבא האמריקני, שלימים התגרש ממנה עבור אישה שפגש בעיראק - והשאיר את ווייט חסרת בית, כשהיא ישנה בספה של מכון הקעקועים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כך היא נראתה לפני:

אחר כך היא פגשה בחור שהאמינה כי הוא אדם מקסים - אך לבסוף הוא התעלל בה פיזית ומינית באירוע מזעזע שהיא בקושי זוכרת. בליל יום הולדתה ה-21, הוא לקח אותה לבר מקומי כדי להשתכר בפעם הראשונה, ללא שידעה שלו ולחבריו היו תוכניות מרושעות יותר בראש. האיש, שאת זהותו היא מסתירה, החזיר את ווייט לחדר במלון - וזה כל מה שהיא זוכרת עד שהתעוררה למחרת בבוקר.

כשהתעוררה בחדר המלון הריק, סימפטומים גופניים הובילו אותה להאמין שהיא הותקפה בניגוד לרצונה. פניה כאבו וכשניגשה להסתכל במראה, עהיא ראתה "דברים נוראיים" מקועקעים בדיו לצמיתות על פניה - דברים אותם סירבה לפרט, מאחר שהתביישה בהם.

כשחזרה לעבודה בחנות הקעקועים, מספר שבועות לאחר מכן, כי היא הייתה סגורה בבית וחיכתה שהקעקועים ירפאו והכאב הפיזי מהתקיפה יעבור - הבוס שלה שם לב לדיו שהציץ מהקונסילר הכבד שניסה להסתיר אותו. "הוא אמר, 'את לא יכולה לחיות ככה'", היא נזכרה, "הוא הציע להשחיר את זה, לכסות את זה" כדי שתוכל "לחיות חיים נורמליים".

על אף שקיבלה את הצעתו ב-2008, היא חוותה מאז הכל מלבד חיים רגילים, ונאלצה לחוות דחיות חוזרות ממקומות עבודה שלא אהבו את המראה שלה.

כעת חייה הולכים להשתנות, היא סיפרה, לאחר שקיבלה פנייה מרגשת מגבר זר ברשת.

ככה היא הגיבה כשהתבשרה שמסירים לה את הקעקוע:

והנה היא מסירה את הקעקוע:

@thedadbot It takes a Team! Go @?Storm? ! Thank you @Removery Laser Tattoo Removal !! #bekind #mentalhealthawareness #tattoo #salvaginghumanity #fyp ♬ Emotional - Bang Nono

עוד בנושא:
קעקעה על פרצופה את דמותה של חברתה - למרות שהיא שבגדה בה

עשה קעקוע של חברתו ערומה - וזמן קצר לאחר מכן הם נפרדו

ווייט החלה לחלוק את סיפור חייה בטיקטוק (שם יש לה יותר מ-22,000 עוקבים) בניסיון להסיר את הסטיגמטיזציה הקיימת על מחלות נפש. "הלוואי שכשהייתי צעירה יותר מישהו היה אומר לי שזה בסדר 'לא להיות בסדר', ואם את צריכה עזרה, תבקשי", אמרה ווייט, שסיימה זה עתה את התואר הראשון שלה ולומדת לקראת דוקטורט בפסיכולוגיה. אולם כדי לעזור לאחרים, ווייט נזקקה לעזרה בעצמה.

אסקנאסי נתקל באחד משידורי הטיקטוק החיים של ווייט יום אחד, נדהם מהסיפור שלה, הושיט יד והציע לשלם עבורה על עלויות הסרת הקעקועים בלייזר. "הצרות שהיא מתמודדת איתה השפיעו עליה באופן אישי", אמר אסקנאסי, לו יש יותר מ-138,000 עוקבים בטיקטוק, "זה מנע ממנה לעשות את הטוב ביותר שהיא יכולה".

@thedadbot Replying to @percillaelm The huge hearts at @Removery Laser Tattoo Removal coming in clutch! #mentalhealthmatters #actsofkindness #bekind #salvaginghumanity #tattoo #lasertattooremoval ♬ Stories 2 - Danilo Stankovic

היישר מטקסס, אסקנאסי חיפש אחרי מרפאה שתעשה את הבלתי אפשרי כדי להסיר את הקעקוע הרב-שכבתי של ווייט, כשהוא לא בטוח שמישהו בכלל יוכל לעמוד במשימה בהצלחה - או שהוא יכול להרשות לעצמו את תשלום ההליך היקר במלואו. לבסוף, Removery, חברה להסרת קעקועים בלייזר, הסכימה לקחת על עצמה את המשימה - ולעשות אותה ללא עלות.

בדרך כלל, הסרת קעקועים בלייזר הוא תהליך שעלותו אלפי דולרים ויכול להימשך חודשים או שנים עד להשלמתו. בהתחשב בדיו הכהה על פניה של ווייט, כרמן ונדרהיידן ברודי, סגנית הנשיא לניתוחים קליניים ב-Removery, מעריכה שייתכן שיחלפו "למעלה משנתיים" עד שהקעקועים שלה ייעלמו לגמרי. "זה תהליך הדרגתי, אבל כזה שמניב תוצאות קבועות ומשנות חיים", היא אמרה.

ווייט קיבלה את ההצעה בדמעות של התרגשות כשהיא סוף סוף מוכנה לנטוש את התזכורת המתמשכת לעברה הכואב - עד כדי כך שהיא "חייכה" במהלך פגישת ההסרה הראשונה שלה בחודש שעבר, על אף כאבי הלייזר. "אני לא מסירה את הקעקוע רק מסיבות קוסמטיות", אמרה, "זה באמת מסיר חלק ממני שכבר לא מייצג אותי ואני כבר לא חייה בו. הגיע הזמן שלי לפתוח דף חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully