וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשה קעקוע של חברתו ערומה - וזמן קצר לאחר מכן הם נפרדו

3.9.2017 / 11:08

רגע של שיכרות בחופשה באיביזה הביא את מלאקי לקעקע על גבו תמונה פרובוקטיבית של חברתו, ולאחר הפרידה החליט להיפטר מהקעקוע: "נמאס לי לעשות לה שק קמח", אמר בייאושו

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

בסרטון – חמש עובדות על קעקועים

החוק מספר אחת בקעקועים, הוא לוודא טוב טוב שבוחרים קעקוע שאנחנו רואים את עצמנו מזדהים איתו למשך זמן רב, לפחות למספר שנים אחרי שנעשה. מלאקי ברוקס בן -23 כנראה לא שמע על כך, וברגע שיכור במיוחד כאשר היה בחופשה בחר לקעקע תמונה של חברתו על הגב - ואל סתם תמונה, אלא כזו שבה היא עם חזה. זמן קצר לאחר מכן בני הזוג נפרדו, וברוקס נותר להתמודד עם מעשיו ועם ציור פרובוקטיבי במיוחד שנחרט בעורו.

זה הקעקוע הפרובוקטיבי

הכל החל כאשר ברוקס וחברתו, ג'ו אנה אמבלזונד, בילו בחופשה באיביזה. "זו הייתה חופשה רגילה", סיפר, "חברה שלי הייתה שם עם חברים שלי. באחד הלילות נפגשו והחלטנו שאעשה קעקוע. לא ידעתי מה רציתי, כי זה היה ממש בלהט הרגע. היא הציעה שאעשה קעקוע שלה 'עם הציצים שלי בחוץ', אז השגנו תמונה שלה ונתנו אותה למקעקע. היא שילמה 500 יורו, ואני ישבתי שם ארבע שעות ונטבחתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"אי אפשר היה שלא לצחוק". בני הזוג בימים טובים יותר/מערכת וואלה, צילום מסך

"זה היה מגניב", אמר ברוקס, "זה היה מצחיק, אי אפשר היה שלא לצחוק. אחרי שעשיתי את הקעקוע יצאנו למועדון באיביזה ואחרי כמה משקאות הורדתי את החולצה. הברמן ומספר מקומיים באו וצבטו את השדיים שבקעקוע שלי. אנשים חושבים שזה מצחיק או סתם הסתכלו עלי כאילו אני חייזר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התענוג עלה לה 500 יורו. אנה ג'ו אמבלזונד/מערכת וואלה, צילום מסך

הבדיחה איבדה את הקסם שלה והפסיקה להצחיק, כאשר ברוקס ואמבלזונד נפרדו זמן קצר לאחר ששבו מהחופשה. "אנשים בוהים בי כל הזמן", התלונן המקועקע, "הייתי בחופשה אחרת לאחרונה, ושמעתי ילדים קטנים בחוף הים אומרים: 'תראי, אמא, ציצים'. אני רוצה להעיף את הקעקוע, נמאס לי לעשות לה שק קמח". מכיוון שאין לו כסף לשלם על הסרת הקעקוע, הוא מקווה שהפיכת הסיפור שלו לויראלי ימשוך את תשמות ליבם של מפיקי תוכניות ריאליטי שיממנו לו את הסרת הקעקוע בתמורה להשתתפותו בתוכניות שלהם.

צפו בברוקס משחזר את החוויה

לפחות יש לו חוש הומור

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully