וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי אש בשומרון, צה"ל כיתר מבנה בו מסתתרים מבוקשים בכירים שתכננו פיגוע

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 12:12

מהמבנה שבכפר עקאבה עלו להבות לאחר ששוגרו לעברו טילים על ידי הלוחמים. כוחות צה"ל קוראו למבוקשים להסגיר את עצמם - אך אלו סירבו. בני משפחה של השוהים במקום נעצרו. חמושים פלסטינים פתחו בירי. לא דווח על נפגעים לכוחותינו - שתוגברו בשטח

בווידאו: לראשונה מאז המבצע: מחבל נהרג מאש צה"ל בג'נין/מערכת וואלה!

לוחמי צה"ל כיתרו היום (שישי) מבנה בכפר עקאבה בשומרון בו הסתתרו מבוקשים בכירים שתכננו להוציא לפועל פיגוע. חילופי אש נפתחו במקום. מהמבנה עלו להבות לאחר ששוגרו לעברו טילים על ידי הלוחמים. בסיום הפעילות תשעה נעצרו והועברו לחקירת כוחות הביטחון. שני מטענים מאולתרים אותרו בחדר ילדים.

כוחות צה"ל קוראו למבוקשים להסגיר את עצמם - אך אלו סירבו. בני משפחה של השוהים במבנה נעצרו. חמושים פלסטינים במקום פתחו בירי לעבר הלוחמים. לא דווח על נפגעים לכוחותינו, שתוגברו בשטח.

לוחמי הקומנדו בסמטאות ומסגד הטרור: תיעוד מיוחד ממחנה הפליטים בג'נין 04 ביולי 2023. אמיר בוחבוט, אתר רשמי
אילוסטרציה/אתר רשמי, אמיר בוחבוט

אתמול חייל כבן 20 נרצח וחמישה בני אדם נפגעו בפיגוע דריסה במחסום מכבים שליד מודיעין, אחד מהם במצב קשה והשאר קל. המחבל, שנהג במשאית, נמלט מהמקום לעבר מעבר חשמונאים הסמוך, שם נורה למוות על ידי כוחות הביטחון. שני המעברים נסגרו לתנועה, המפכ"ל קובי שבתאי ומפקד אוגדת איו"ש הגיעו לזירה וקיימו הערכת מצב.

מפקד מחוז מרכז הגיע גם הוא לזירת הפיגוע וסיפר כי המחבל בן 41, דאוד עבד אלראזק פאיז, בעל אישור שהייה בישראל. לדבריו, הפלסטיני כלל לא ניסה לעבור במחסום, אלא הסתובב בכביש והאיץ לעבר הצעירים. בנוסף, מחקירה ראשונית עולה כי פרטי המשאית שבה נהג אינם תואמים לפרטיו. בשעה זו, כוחות הביטחון עורכים סריקות בשטח, מחשש להימצאות מחבל נוסף או סייען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully