וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

80% מהחילונים חוששים מהכנסת תכנים מנוגדים לאמונותיהם לבתי הספר

עודכן לאחרונה: 1.9.2023 / 8:56

מסקר מעריב לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד עולה כי 70% מהישראלים לא מרוצים ממערכת החינוך. גם במגזר החרדי רוב המשיבים ענו כי אינם מרוצים מהמערכת. במפת המנדטים - גנץ ולפיד מתחזקים, והקואליציה מאבדת מנדט נוסף לטובת האופוזיציה שעולה ל-67

בווידאו: פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, בי"ס פאול קור פתח תקווה, 1 בספטמבר 2023/ראובן קסטרו

ביום הראשון לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, סקר מעריב שפורסם הבוקר (שישי) קובע כי 70% מהישראלים לא מרוצים ממערכת החינוך. מי שנמצאים מרוצים יחסית אלו החרדים, מתוכם 34% מרוצים לעומת 57% שלא, ומולם החילונים - מתוכם 78% אינם מרוצים מהמערכת.

ההבדלים בשביעות הרצון ניכרים גם ברמה הפוליטית, כשמצביעי מפלגות הקואליציה נמצאו מרוצים יותר (31% לעומת 62% שלא), בהשוואה למצביעי מפלגות האופוזיציה, מתוכם 84% אינם מרוצים לעומת 11% בלבד שכן.

אמא מלווה את בתה ליום הראשון בגן. ShutterStock
72% מבעלי הילדים במערכת מודאגים מהתכנים שיועברו לילדיהם/ShutterStock

עוד נקבע כי 72% מבעלי הילדים במערכת מודאגים כי יועברו לילדיהם תכנים שאינם תואמים את ערכיהם והשקפת עולמם. גם כאן, החילונים נמצאו המודאגים ביותר, עם 81%, לעומתם הדתיים שנחלקים בין 47% שטענו כי הם מודאגים, ל-42% אחוזים שלא. נמצא הבדל מובהק בין מצביעי מפלגות האופוזיציה שנמצאו מודאגים יותר (79%) למי שהצביעו למפלגות המרכיבות את הקואליציה הנוכחית (66%).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הכנות לפתיחת שנת הלימודים תשפ"ד, בית ספר דוד ילין ת"א, 30 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
70% מהישראלים לא מרוצים ממערכת החינוך/ראובן קסטרו

בחלוקת המנדטים, כך עולה מהסקר, המחנה הממלכתי שבה ומתחזקת - ועולה במנדט ל-31. גם יש עתיד מתחזקת במנדט וזוכה ל-17, והליכוד נותרת יציבה על 27 מנדטים. ש"ס ויהדות התורה נשארות יציבות גם הן על 10 ו-7 מנדטים בהתאמה, והציונות הדתית וחד"ש-תע"ל נחלשות שתיהן במנדט וזוכות ל-5 בלבד לכל אחת. ישראל ביתנו ורע"ם זוכות ל-5 מנדטים כל אחת, ועוצמה יהודית ומרצ נותרות יציבות גם הן עם 4 מנדטים לכל אחת. במפה הכוללת, גם השבוע מתחזקת האופוזיציה במנדט וזוכה ל-67 מנדטים, על חשבון הקואליציה שמאבדת אחד וזוכה ל-53 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully