וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נדקרה בצומת ביל"ו, התוקף דקר לאחר מכן את עצמו

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 18:07

האישה נמצאה בחניון סופרמרקט שבמרכז המסחרי כשהיא עם פצע דקירה ובמצב קשה. כוחות משטרה תפסו את החשוד במעשה וגילו כי לאחר המעשה דקר גם את עצמו וכי מצבו קשה. צוות מד"א פינה את האישה והחשוד לבית החולים קפלן שבעיר

בווידאו: אישה כבת 30 נרצחה כתוצאה מאלימות ברחוב ארלוזורוב בחיפה/דוברות מד"א

אישה בת 50 נדקרה היום (חמישי) ונפצעה באורח קשה בצומת ביל"ו. מהמשטרה נמסר כי על פי החשד הגבר שדקר את האישה דקר לאחר מכן את עצמו, ופצע את עצמו באורח קשה.

המשטרה פתחה בחקירה אודות דיווח על אישה בהכרה מעורפלת בחניון הסופרמרקט שבצומת ביל"ו שברחובות. כוחות משטרה שהגיעו למקום מצאו כי האישה נדקרה ותפסו את החשוד במעשה. עם תפיסתו של החשוד, גבר בן 50 , עלה כי לאחר שתקף את האישה, דקר גם את עצמו.

האישה והחשוד הם שניהם עובדים בסופרמרקט של רשת "יוחננוף" שבמרכז המסחרי. נסיבות האירוע והרקע, לרבות טיב ההכרות בין השניים, בבדיקה. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לאישה ולחשוד ופינו אותם לבית החולים קפלן שבעיר.

מתחם קניות, צומת בילו 2 בנובמר 2020. ראובן קסטרו
צומת בילו/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום, נורתה למוות אישה בת 40 בחיפה. האישה נהרגה בנסיון חיסול שכוון ככל הנראה אל בן זוגה בן ה-27 משפרעם. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא את האישה מוטלת בסלון, העניק לה טיפול, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותה. שוטרים שהגיעו לזירת הירי החלו בחקירת המקרה וחיפוש אחר חשודים.

האירוע התרחש בסביבות השעה 13:30 כששני רעולי פנים נכנסו לדירת קרקע של הקורבן שבשכונת הדר כרמל. רעולי הפנים נכנסו, פתחו בירי פגעו והרגו את האישה בעוד שרק פצעו את הגבר בן ה-27 שהיה ככל הנראה יעד החיסול. מהמשטרה נמסר כי הקורבן ובן זוגה היו ללא עבר פלילי וכי נבדק המניע לנסיון החיסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully