וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד דרשו לפתוח חקירה בעקבות שלט שמשווה את נתניהו להיטלר

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 17:21

הליכוד דרשה מהמשטרה לפתוח בחקירה בעקבוצת שלט מההפגנות נגד המהמפכה המשפטית ברחוב קפלן בתל אביב. בשלט, נראה נתניהו קורע את מגילת העצמאות תחת הכותרת "מיין קאמפף". יועמ"ש הליכוד: "תעמולה המתירה את דמו של ראש הממשלה"

שלט נגד נתניהו בו הוא מוצג כהיטלר בהפגנה 31 באוגוסט 2023. ניב אהרונסון
השלט שמשווה את נתניהו להיטלר/ניב אהרונסון

מפלגת הליכוד דרשה היום (ראשון) מהמשטרה לפתוח בחקירה בעקבות שלט שמשווה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין אדולף היטלר מההפגנות נגד המהמפכה המשפטית. בשלט עליו הוגשה התלונה, מתואר נתניהו קורע את מגילת העצמאות תחת הכותרת "מיין קאמפף" - הספר שכתב היטלר.

במכתב ששיגר היועץ המשפטי של הליכוד, אבי הלוי, למשטרה הוא כתב כי "מיין קאמפף הוא ספר שכתב צורר היהודים אדולף היטלר שבו הציג את משנתו הגזענית והאנטישמית שקראה להשמיד את העם היהודי. תעמולה המציגה את ראש הממשלה כל רקע מוטיבים נאצים מתירה את דמו".

השלט המדובר הופיע בהפגנות עוד מחודש אפריל, ואף זכה לפני ארבעה חודשים להתייחסות מטעם אחד מיועצי משרד ראש הממשלה.

אתמול, נעצר גבר בחשד שאיים לרצוח את ראש הממשלה נתניהו. כוחות משטרה הוזעקו אתמול לאחר שאדם שמע את החשוד, ששהה במכללת HIT בחולון, מדבר בטלפון ומאיים תוך כדי השיחה מספר פעמים שירצח את נתניהו. החשוד טען בשיחה שבשל מצבו הרפואי, במילא לא יעצרו אותו על כך. במהלך חקירתו במשטרה, החשוד אישר את תוכן השיחה אך טען כי לא הייתה בכוונתו לבצע את האיומים ושהם נבעו רק מכעס ותסכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully