וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים ותלמידים מפגינים בדרישה למנוע שביתה בתיכונים: "לא רוצים להיות דור אבוד"

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 12:51

המחאה נערכת מחוץ למשרדים ברחוב השלושה במקביל לשיחת מו"מ נוספת על הסכם שכר חדש לארגון המורים. בשל הנחיות המשטרה, המארגנים לא מתכוונים לצאת לצעדה או לחסום רחובות מרכזיים. "קחו אחריות" קראו המוחים למשרד החינוך, האוצר וארגון המורים. "נמאס שמשחקים בנו"

בווידאו: אין שביתה - המורים והאוצר הגיעו להסכמות וההכנות לחזרה ללימודים בעיצומן/צילום: ראובן קסטרו ודוברות משרד האוצר

תלמידים והורים יפגינו היום (רביעי) מול משרד החינוך בתל אביב בדרישה למנוע שביתה בתיכונים. "כולם צריכים לקחת אחריות. אנחנו קוראים למשרד האוצר, ארגון המורים ומשרד החינוך - אל תהפכו אותנו לדור אבוד", קראו בהזמנה להפגנה, המשותפת להנהגת ההורים ומועצת התלמידים הארצית.

המחאה תיערך מחוץ למשרדים ברחוב השלושה במקביל לשיחת מו"מ נוספת על הסכם שכר חדש לארגון המורים. בשל הנחיות המשטרה, המארגנים לא מתכוונים לצאת לצעדה או לחסום רחובות מרכזיים.

כיתה ריקה. 28 במאי 2023. מרכז ארצי לבחינות והערכה, אתר רשמי
מנסים למנוע את השביתה. כיתה ריקה/אתר רשמי, מרכז ארצי לבחינות והערכה

"תורנו לחלק לכם ציונים - נכשלתם", האשימו המארגנים. "התלמידים וההורים יוצאים לרחובות. נמאס לנו שמשחקים בנו, לא נסכים לעוד שנה עם חוסר ודאות ובלי טיולים, ציונים ומסעות. לא נסכים למערכת בלי מורים. אנחנו דורשים שיפסיק את הפגיעה בעתיד של הנוער. זה הזמן להסתכל לתלמידים בעיניים".

"כבר יותר משלוש שנים שתלמידי ישראל חיים בלי שגרה יציבה. שנתיים של קורונה ושנה של עיצומים בלתי פוסקים שפגעו ברצף הלימודי, בסביבה החברתית ובסיכוי של תלמידי העל יסודיים לסיים את מערכת החינוך עם תעודת בגרות ראויה", הוסיפו. "אנחנו קוראים לכל הצדדים להציב את מציאת הפתרון למשבר המאיים על פתיחת שנת הלימודים כסדרה - לפני הכל ולהתכנס להסכם כדי ששנת הלימודים תפתח כסדרה".

עמותת ער"ן מעניקה שירות עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים 24/7 באנונימיות ובאופן מיידי לכל מצוקה נפשית, לקבלת סיוע נפשי ניתן לחייג 1201 או ליצור קשר באתר ער"ן, דרך צ'אט, וואטסאפ, פורום, מייל ומסרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully