וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילמה 4,000 שקלים על "בולדוג צרפתי" וקיבלה משהו אחר לגמרי

19.9.2023 / 0:04

בחורה סיפרה שהוציאה הון קטן כדי לקנות ברשת את הכלב שהיא חשקה בו, אך אחרי שהיא קיבלה אותו נחשפה בפניה האמת המרה. צפו

חשבה שהיא קונה בולדוג צרפתי - וקיבלה משהו אחר לגמרי/@crystalchas

היום קונים כמעט הכול באינטרנט, אבל אם במקרה חשבתם לקנות ברשת כלב, אנחנו מקווים שהמקרה הזה אולי ישנה את דעתכם (מעבר לעובדה שתמיד עדיף לאמץ כלב מאשר לרכוש בכסף). בחורה העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא טוענת שהיא שילמה 1,000 דולר (כמעט 4,000 שקלים) עבור כלב הבולדוג הצרפתי הגזעי בו היא חשקה, אבל בפועל קיבלה משהו אחר לגמרי.

היא העלתה סרטון זועם לטיקטוק וסיפרה: "קניתי ברשת כלב ורימו אותי. המזל שלי כל כך מחורבן". קריסטל שיתפה תמונה של הכלב שהיא האמינה שהיא קנתה - בולדוג צרפתי חום, עליו היא שילמה ממיטב כספה. אלא שבפועל היא קיבלה כלב אחר לגמרי.

לפי הסרטונים הבאים שפרסמה, קריסטל קיבלה במקום מה ששלימה עליו - כלב בולדוג צרפתי מעורב עם פאג בצבע שחור בשם הייזל. "אני מקווה שהאדם שמכר לי את הכלב הזה ידפוק את הבוהן שלו בשולחן המטבח", היא איחלה למגדל הכלבים השקרן בסרטון שזכה לעשרות אלפי צפיות.

זה הכלב שהיא רצתה

@crystalchas #greenscreen I hope this person stubs their toe on their kitchen table #fypシ ♬ original sound - :)

העוקבים שלה לא כל כך הזדהו עם הזעם שלה ולא הביעו אמפטיה כלפיה, וטענו שזו אשמתה שהיא נפלה קורבן לתרמית הזו. "מי משלם סכום כזה ברשת על כלב בלי לדעת אם הוא בכלל אמיתי?", תהה אחד העוקבים, "בולדוג צרפתי באלף דולר? זה היה אמור להיות דגל אדום ראשון עבורך", כתב מגיב נוסף.

ואכן המחיר די מחשיד משום שמחירו של כלב כזה בארה"ב אמור להתחיל בכלל מסכום של 1,500 דולר (5,700) שקל ויכול להגיע עד 8,000 דולר (מעל 30 אלף שקל). קריסטל הסבירה שהיא יצרה קשר עם הבנק שלה בניסיון לקבל את הכסף בחזרה, אבל היא לגמרי לא בטוחה שהיא תצליח בזה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

וזה הכלב שהיא קיבלה

ואל תדאגו - הוא מקבל המון אהבה

אבל היא לא הראשונה שזה קורה לה. לפני שנתיים סיפרונו לכם על בריטני, שרצתה לקנות כלבה גזעית מסוג בולדוג צרפתי, אלא שאחרי שהיא הבחינה בשוני הפיזי, היא לקחה אותה לווטרינר שחשף שמדובר בכלב אחר לגמרי.


אז אם אתם רוצים גם לקנות כלב, כדאי מאוד שתלכו פיזית לחנות ותראו אותו לפני שאתם משלמים כסף או שפשוט תאמצו כלב שזקוק לבית במקום לקנות כלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully