וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפות, איומים בסכין ונהיגה מופרזת: האלימות בכבישי הדרום בשיאה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 19:28

שני צעירים תושבי הפזורה נעצרו בחשד למעורבות באירוע אלימות בכביש, כשלפי החשד רדף אחד מהם אחר נהגת על רקע עימות בכביש, ואיים עליה בסכין. במקרה אחר, נהג תקף נהג אחר כשהכניס את ידו לחלונו, פצע אותו ונמלט

בווידאו: הטילו אימה על הכביש: נעצרו חשודים בתקיפת נהגים בדרום/דוברות משטרת ישראל

שני צעירים בשנות העשרים לחייהם, תושבי הפזורה, נעצרו היום (שלישי) בחשד למעורבות באירוע אלימות בכביש בבאר שבע.

במקרה הראשון, כך לפי החשד, רדף החשוד אחר נהגת סמוך לגראנד קניון בעיר, חסם את דרכה, ניסה לפתוח את דלת הרכב שלה - וכן איים עליה עם סכין. בהמשך, אף איים על אדם נוסף שנחלץ לעזרתה, ונמלט מהמקום. כעבור זמן קצר, אותר ונעצר, וברכבו נמצאה הסכין בה לפי החשד השתמש על מנת לאיים על הקורבנות.

במקרה אחר שהתרחש בשבוע שעבר, רדף החשוד אחר נהג בעיר על רקע הערה שהעיר לו. הוא חסם את דרכו, ובהמשך תקף אותו תוך שהוא מכניס את ידיו מחלון רכבו של הנהג, פוצע אותו ונמלט. הוא אותר כעבור זמן קצר במתחם "ביג" בעיר.

באירוע נוסף שהתרחש לפני כשבועיים, התקבל דיווח על כמה רכבים שנוסעים בצורה מסכנת חיים תוך ביצוע "דריפטים" בחניית שוק הדגים בעיר. בהמשך, נעצר תושב תל שבע בחשד למעורבותו. החקירה נמשכת.

ממפקד מג"ב דרום, נצ"מ תומר אלדר, נמסר: "שילוב הזרועות ביישובים ובצירים יימשך ככל שידרש, בכלל הערים ובעיר בבאר שבע בפרט, על מנת לחזק את תחושת ביטחון ולשמור על תושבי הדרום. נמשיך לפעול בנחישות ובכל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותנו על מנת לטפל בתופעות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים, זאת במקביל למאבק עיקש כנגד תופעות המהוות מטרד לציבור ומאיימות על שלום הציבור וביטחונו. הפעילות הבלתי מתפשרת הובילה לאיתור ומעצר החשודים אשר יועמדו לדין, ואנו נמשיך ונפעל למגר כל פעילות עבריינית הפוגעת בביטחון הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully