וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני המחאה: נפעל להבטיח שמועמדים דמוקרטיים-ליברליים ינצחו את הבחירות המקומיות

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 19:05

שבוע מספר 33, הפגנה נגד המהפכה המשפטית ברחבי הארץ/לפי סעיף 27 א

נציגים של ארגוני המאבק נגד המהפכה המשפטית כינסו הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת הבחירות ברשויות המקומיות ב-31 באוקטובר. באירוע הודיעו נציגי הארגונים כי הם נערכים לפעול למען מועמדים רשימות המזוהים עם המאבק. הם אמרו כי מה שהם מכנים "המחדל של הבחירות האחרונות", לא יחזור על עצמו בבחירות לרשויות המקומיות. הם קראו למועמדים לקדם חבירות ואיחודי רשימות. לדבריהם, "התנהלות אחראית של מועמדים דמוקרטיים-ליברליים תוביל לסיוע ותמיכה מצד רבבות אנשי המחאה".

ארגוני המחאה במסיבת עיתונאים, 28 באוגוסט 2023. דוברות מטה המאבק, אתר רשמי
נציגי הארגונים במסיבת העיתונאים, 28 באוגוסט 2023/אתר רשמי, דוברות מטה המאבק

משה רדמן, פעיל בולט במחאה, אמר בכינוס: "אנחנו מתכוונים לפעול בצורה אקטיבית, לילות כימים, על מנת לשכנע, לחבר, לאחד ובמידת הצורך גם להפעיל לחץ כבד כדי שמועמדים ישימו את טובת הציבור הישראלי לפני אמביציות אישיות ואגו".

רן הר נבו מ"פרויקט תקווה" אמר כי "אסור לנו לחזור על האסון הנורא של הבחירות הכלליות האחרונות. אנחנו חווים את ההשלכות של הטעויות הגורליות האלה על בשרנו כבר שבעה חודשים וייקח לנו עוד שנים להחלים מהן. עשינו שיעורי בית ולמדנו איך פוליטיקאים חסרי אחריות לקחו קולות של אזרחים דמוקרטיים וזרקו אותם לפח. נדאג שבבחירות המקומיות האסון הזה לא יחזור על עצמו".

מורן זר קצנשטיין מארגון "בונות אלטרנטיבה": "אנו מצפות ממועמדות ומועמדים להציג רשימות עם ייצוג שווה בין נשים וגברים במקומות ריאליים. רשימות כאלה יקבלו תמיכה מהמחאה בכלל ומבונות אלטרנטיבה בפרט".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
משה רדמן בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן, תל אביב. 26 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
משה רדמן בהפגנה בתל אביב, 26 באוגוסט 2023/ראובן קסטרו

יניב סגל מהחזית הוורודה אמר: "לא ניתן להם להרוס את השלטון המקומי. נשמור עליו ונחזק אותו יחד עם מיליוני אזרחים בישראל. בכוחנו לייצר שדרת מנהיגות פוליטית מקומית שתלחם לצידנו למען הדמוקרטיה ונגד כל פגיעה בה".

לדברי נדב זלצברגר ממחאת הסטודנטים והסטודנטיות: "הדאגה לעתיד שלנו צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל המתמודדים. יחד נבנה עתיד בו הערים שומרות על הזכויות שלנו, ודואגות לצרכים שלנו.הדמוקרטיה מתחילה במסדרונות העיריה, והפעם אנחנו - כל אחד ואחת מאיתנו, יקבעו את הבחירות האלה".

אירית טויטו, נציגת מחאת ההייטקיסטים אמרה: "נגבש אמנה דמוקרטית שמועמדות ומועמדים ורשימות יתבקשו לאמץ. האמנה תכלול את כל אותם מרכיבים חיוניים לקיומה של דמוקרטיה ליברלית. הציבור יראה וישפוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully