וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא הסתכל עליי במבט של לריב": קטטה אלימה התפתחה בפיצריה באזור | תיעוד

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 20:55

תיעוד הקטטה, שפרצה בין עובד במסעדה לבין לקוח, הופץ ברשתות החברתיות. השניים נעצרו ע"י המשטרה ולפי שעה שוחררו בתנאים מגבילים. לטענת אחד מהם, בין השניים קיים סכסוך מוקדם. "הוא הסתכל עליי במבט חודר", סיפר אחד מהם, "אני בסה"כ הבאתי סטירה, לא באתי לעשות מהומות"

בוידאו: תיעוד תגרה שהתפתחה במסעדה באזור/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א'

קטטה אלימה במיוחד התפתחה בשבוע שעבר במסעדה באזור. הקטטה, שהוצתה תחילה בין שני גברים בתוך המסעדה, התפתחה לתגרה אלימה כשאנשים נוספים ששהו במקום הצטרפו אליה. שני הגברים, אחד מהם עובד במסעדה, נעצרו על ידי המשטרה ולפי שעה שוחררו בתנאים מגבילים. לטענת אחד מהם, בין השניים קיים סכסוך מוקדם.

בתיעוד הקטטה האלימה, שהופץ ברשתות החברתיות, נראה אחד מעובדי המסעדה יושב ואוכל כשמולו עובר גבר ושואל אותו: "מה אתה מסתכל עליי?", העובד משיב לו: "אתה מחפש לריב? אני עובד פה". מיד לאחר מכן, חבט האיש בראשו של העובד, ובין השניים התפתח עימות אלים. בשלב זה, מצטרפים אנשים נוספים לקטטה.

תיעוד תגרה שהתפתחה במסעדה באזור. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד תגרה שהתפתחה במסעדה באזור/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הגבר שפתח את הקטטה, התראיין היום בחשבון הטלגרם של דניאל עמרם וסיפר על נסיבות התקרית: "זה סיפור ישן מאוד, זה ילד בן 18 שהביא למכות לילד בן 12 מול החברים שלו והשפיל אותו, והמשיך להתגרות בילדים במשך תקופה", אמר הגבר והוסיף: "כל פעם שאני עובר הוא דופק לי מבטים ומחפש לריב, וזה התפוצץ באיזה שלב".

לדבריו, "בסך הכל באתי לאכול מלוואח, אני לא באתי במטרה לריב. הוא הסתכל עליי במבט חודר, הוא הסתכל עלי בצורה של לריב, לא בצורה רגילה. אני בסך הכל הבאתי סטירה לא באתי לעשות מהומות, אבל ברגע שהבאתי לו סטירה קפצו עליי ודפקו לי מכות חמש דקות בלי הפסקה, לא באו לעשות שלום או להפריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully