וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש שיימלט מהארץ: התפתחות בחקירת "ג'ק סגל" החשוד שתקף נשים במרמה

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 15:00

18 תלונות הוגשו נגד מרדכי פרויזר, הרב החרדי שנעצר בחשד שהשתמש בזהות בדויה ביישומי היכרויות תחת השם הבדוי "ג'ק סגל" ושיקר לנשים בכדי לקיים איתן יחסי מין. בדיון הארכת מעצרו אמר נציג המשטרה כי פרויזר אישר חלק מהתלונות שהוטחו בפניו. "רואים את התחכום שלו"

בווידאו: דיון הארכת מעצר של יוסף מרדכי פריזר החשוד שהונה נשים ובאונס/רוני כנפו

18 תלונות הוגשו למשטרה נגד מרדכי פרויזר בן ה-35 מירושלים, הרב בישיבה החרדית שנעצר בחשד שהשתמש בזהות בדויה ביישומי היכרויות תחת השם הבדוי "ג'ק סגל", ושיקר לנשים בכדי לקיים איתן יחסי מין. מעצרו הוארך היום (שני) בבית משפט השלום בירושלים בשבוע. החקירה ביחידת ההונאה של מחוז ירושלים נמשכת.

נציג המשטרה אמר בפתח הדיון כי מאז הארכת המעצר - חלה התפתחות משמעותית בחקירה. "מאז פרסום הפרשייה התקבלו פניות ממספר רב של קורבנות מכל רחבי הארץ", אמר. "יש חשש להימלטות לאור ההתחזות ולכן נבקש להאריך מעצרו בשמונה ימים". לדברי הנציג במסגרת החקירה הוטחו בפני פרויזר חלק מהתלונות והוא אישר אותן. עוד הוסיף כי מחקירתו של החשוד וגם מהתלונות שהוגשו עלה כי הוא קיים יחסים במקביל. "רואים פה את כל האופרציה שהוא ניהל, את התחכום שלו", טען.

נעצר גבר שהתחזה ל "ג'ק סגל " והבטיח הבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים. דוברות משטרת ישראל
חשש שיימלט מהארץ. מרדכי פרויזר/דוברות משטרת ישראל

בדיון עלה כי פרויזר ניהל קשרים עם נשים שונות, עם חלקן הבטיח שיתחתן. "ככל שהקשר התקדם הן רצו להפגש איתו בביתו ובכל פעם הוא דחה אותם - כל פעם בתואנות שונות", אמר. "אותן נשים אומרות שהוא קנה את אמונן. הם האמינו לו, זה חלק מרכזי במרמה שלו, מעבר לבעילה במרמה".

השופט בדיון ציין כי פרויזר הודה בחקירתו שקיים מפגשים וקשרים עם נשים לאורך תקופה של שישה ושמונה חודשים - וכי המתלוננות אמרו שאם הן היו יודעות על זהותו האמיתית הן לא היו ממשיכות בקשר הזה.

סנגורו של פרויזר עו"ד רענן עמוסי מסר כי מדובר בעבירות שהן יותר על הגבול המוסרי מהפן הפלילי. "החשוד מתחילת החקירה משתף פעולה עם היחידה החוקרת, סיפר על ההתנהלות שלו, על כך שהוא מתנהל בשני עולמות מקבילים", אמר. "הוא יצר קשר בטינדר ושתי אפקלציות נוספות ושם שם את תמונותו ללא הלבוש החרדי. שם מתחיל קשר במהלכו המשיב וכל מתלוננת ספציפית מתחילים קשר מסוים. חלקם מקיימים יחסים אינטימיים בפעם הראשונה ועם חלקן בשלב יותר מאוחר. לא יכול להיות שמישהו תנהל קשר כל כך רציני שיגיע לחתונה מבלי שהיא היתה אצלו בבית. הוא מחק את כל האפליקציות. התוודה בפני אשתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully