וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר למוות בחרב בגלל סכסוך: בן 57 מואשם שרצח בן אדם באשדוד

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 7:20

על פי האישום, יונתן בן מוחה דקר נמרצות את קורבנו באמצעות חרב שאורכה כ-70 סנטימטרים, מחוץ לחנותו שבמרכז העיר. זאת, לעיני העוברים ושבים שהפצירו בו לחדול. כשהקורבן התבוסס למוות בדמו, ביקש הנאשם ממכרה להיפטר מהחרב, ודאג למחוק את צילומי האבטחה במקום

תיעוד דקירה במלון בית אורן באילת/מעריב

יונתן בן מוחה, תושב אשקלון בן 57, הואשם היום (שני) שרצח לפני כחודש בן אדם מחוץ לחנות בבעלותו שבאשדוד.

על פי האישום, בן מוחה ראה בן אדם עימו היה מסוכסך מסתובב מחוץ לחנות. הוא הצטייד בחרב שאורכה כ-70 סנטימטרים, שהייתה במקום, יצא החוצה וקרא לקורבנו להתקרב. אז, דקר אותו בן מוחה בראשו ובצווארו נמרצות. עוברי אורח הפצירו מבן מוחה להפסיק, והזהירו כי מעשיו יובילו למוות.

בהמשך, בן מוחה עצר את התקיפה ויישר את חרבו שהתעקמה, בעוד שהקורבן התבוסס בדמו על המדרכה. בן מוחה מסר את החרב למכרתו שהגיעה למקום: "תיקחי את הדבר הזה מפה ותעיפי אותו, תחביאי אותו", ביקש. המכרה נענתה לבקשתו של בן מוחה, לקחה את החרב והחביאה אותה מתחת למיטה בדירתה. לאחר מכן, צלצל בן מוחה לבעלים הקודמים של החנות, וביקש ממנו למחוק את צילומי האבטחה במקום.

בתום התקיפה, פונה הקורבן לבית החולים, שם נקבע מותו.

אילוסטרציה. ShutterStock
ארכיון/ShutterStock

בכתב האישום, יוחסו לבן מוחה עבירות של רצח בכוונה ושיבוש מהלכי משפט. בבקשת הארכת המעצר שהוגשה במקביל, טענה הפרקליטות כי: שהוגשה במקביל ציין עו"ד גינת כי "בן מוחה רצח בדם קר באמצעות חרב, במרכזה של העיר אשדוד, באור יום ולעיניי העוברים והשבים. בחקירה, הוא בחר לשתוק ולא סיפק כל הסבר למעשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully