וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות בחברה הערבית לא פוסקת: בת 52 נפצעה קשה מירי בפוריידיס

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 7:19

האישה פונתה לבית החולים הלל יפה כשהיא מורדמת ומונשמת. מהמשטרה נמסר שהמקרה אירע סמוך לבניין המועצה המקומית ביישוב. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה. לטענת תושבי הכפר, האישה נקלעה לקרב יריות בין שני חמושים רעולי פנים, על רקע סכסוך בין כנופיות פשע

ארבעה מחוסרי הכרה באירוע ירי בגליל המערבי/מערכת וואלה!

אישה בת 52 נפצעה הערב (ראשון) באורח קשה בארוע אלימות בפוריידיס. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו לבי"ח הלל יפה כשהיא מורדמת ומונשמת, עם פציעות חודרות.

מהמשטרה נמסר כי האירוע התרחש סמוך לבניין המועצה המקומית ביישוב. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה ובאיסוף ממצאים בזירה. לטענת תושבי הכפר, האישה נפגעה מכדורים תועים כשנקלעה לקרב יריות בין שני חמושים רעולי פנים, על רקע סכסוך בין כנופיות פשע.

במהלך הלילה נורה למוות גבר כבן 30 בכביש בין עראבה לסכנין. פרמדיקים של מד"א ביצעו בגבר שנורה פעולות החייאה ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי הקורבן, עלי חיראללה אבו סאלח, בן 31, השתחרר לפני כחודש ממאסר על עבירות אמל"ח וגניבה.

זירת הירי בפוריידיס ממנו נפצעה קשה אישה בת 52, 27 באוגוסט 2023. דוברות המשטרה, אתר רשמי
זירת הירי בפוריידיס, 27 באוגוסט 2023/אתר רשמי, דוברות המשטרה

שישה בני אדם נפצעו ביום שבת מירי בחצר בית בכפר כנא, בהם גבר כבן 55 ואישה כבת 29 באורח קשה ומחוסרי הכרה, צעיר כבן 17 באורח בינוני ושלושה פצועים נוספים באורח קל. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק להם טיפול רפואי בזירה, ופינה אותם עם פציעות חודרות לבי"ח האיטלקי בנצרת ולמרכז רפואי צפון (פוריה) שבטבריה.

במשטרה הודיעו כי פתחו בחקירת אירוע הירי בכפר כנא. לדבריהם, השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע, כך מתברר לפי שעה, הוא סכסוך עברייני בין משפחות.

בעקבות הרצח, הוועד הארצי של ראשי הרשויות המקומיות הערביות החליט היום כי שנת הלימודים לא תיפתח ותתקיים שביתה פתוחה ברשויות המקומיות באחד בספטמבר: "לא יתכן שתלמידים ילמדו בבתי הספר באווירה של פחד תמידי, ולא נוכל לתפקד ללא התקציבים שמגיעים לנו על פי חוק. המאבק במשבר הפשיעה ושחרור התקציבים קשורים זה בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מחאה של תושבי הכפר פורדיס נגד האלימות בחברה הערבית, 16 ביולי 2023. יואב איתיאל
מחאת תושבי פוריידיס נגד האלימות/יואב איתיאל

בסוף השבוע שעבר האריך בית משפט השלום בחיפה בארבעה ימים, את מעצרם של שניים מהחשודים במעורבות הטבח באבו סנאן לפני שבוע, שבו נרצחו ארבעה גברים. החשודים, גבר בן 34 מטמרה וגבר בן 38 מג'דיידה מכר נעצרו אמש סמוך לכרמיאל על ידי היחידה המרכזית של מחוז חוף בשיתוף פעולה עם יחידת הגדעונים של המשטרה.

"אין לו שום קשר למיוחס לו", טען בדיון עורך הדין ליאור דוידי שמיצג את הגבר מטמרה. "אני חושש שהמשטרה נחפזת בתיק הזה להראות 'עשייה' גם אם אין לה כל ביסוס לטענותיה, רק בגלל העניין התקשורתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully