וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס למוות במהלך מרדף: כתב אישום יוגש נגד חשוד מרמאללה

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 18:21

עוד עלה מהחקירה שהתנהלה ביל"פ איילון, כי החשוד בן 38, דרס למוות בחודש מאי האחרון את הרצל בוסתנאי, בן 72, ואז נמלט מהזירה ונכנס לשטחי הרשות הפלסטינית דרך מעבר רנתיס. בנו של הרצל סיפר: "מאות או אלפי ילדים עברו תחתיו במועדון הכדורגל שלו"

זירת התאונה בחולון בה נדרס למוות רוכב אופנוע במהלך מרדף משטרתי 31 במאי 2023/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

משטרת ישראל תגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד תושב רמאללה, בן 38, שחשוד בדריסתו למוות של הרצל בוסתנאי, בן 72, בזמן בריחה עם רכב גנוב בחודש מאי האחרון. בחקירה שהתנהלה ביחידה ללחימה בפשיעה של מרחב איילון, עלה כי החשוד, שנהג ברכב, גנב אותו כמה דקות קודם לכן בחולון בחודש מאי האחרון. ובמהלך מרדף משטרתי, נסע בניגוד לתנועה ופגע בהרצל וגרם למותו.

עוד עלה מהחקירה כי לאחר הפגיעה, החשוד יצא מהרכב ונמלט מהמקום לכיוון מעבר רנתיס ומשם נכנס לשטחי הרשות הפלסטינית. במסגרת חקירת האירוע, הצליחו ביל"פ איילון לחשוף את זהותו והוא נעצר והובא לחקירה.

נגד החשוד, שמעצרו הוארך בתום החקירה, הוגשה הצהרת תובע ביום חמישי האחרון, ואילו בימים הקרובים יוגש נגדו כאמור כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הרצל בוסתנאי, שנהרג מפגיעת גנבי רכב באופנועו בחולון | זירת התאונה. דוברות והסברה תחנה אזורית חולון, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הרצל בוסתנאי, שנהרג מפגיעת גנבי רכב באופנועו בחולון | זירת התאונה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, דוברות והסברה תחנה אזורית חולון

רוכב האופנוע שנהרג הוא כאמור הרצל בוסתנאי, בן 72. בנו סיפר כי אביו היה דמות מוכרת בעיר מתחום הכדורגל, שבו עבד במכבי עוצמה חולון החדשה.

"זה מורכב לכולנו, זה מאוד קשה", אמר לוואלה! בנו, נתי. "התחושה הראשונה הייתה כעס, לא הצלחתי לבכות ולא כלום. בזמן האירוע הייתי בדרך חזרה ממשחק כדורסל בירושלים עם כל הילדים באוטו ומתחילים להגיע כל מיני טלפונים ולא ידעתי שזה קרה, ואתה לא מבין. אבא שלי לא ענה לי".

לדבריו, "מאות או אלפי ילדים עברו תחתיו במועדון הכדורגל שלו והייתה לו מסעדה בעיר 30 שנה. חולון זה הרצל והרצל זה חולון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully