וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצל נהרג במרדף אחרי גנבי רכב: "חולון זה הרצל - והרצל זה חולון"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:04

הרצל בוסתנאי בן ה-72 נפגע בעת שרכב על אופנוע על ידי גנב רכב שניסה להתחמק משוטרים שדלקו אחריו. "זה מורכב לכולנו, זה מאוד קשה", סיפר בנו. שני חשודים - מקלנסווה ומאום אל-פחם - נעצרו

זירת התאונה בחולון בה נדרס למוות רוכב אופנוע במהלך מרדף משטרתי 31 במאי 2023/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

רוכב האופנוע שנהרג אמש (רביעי) במהלך מרדף משטרתי אחרי גנבי רכב בחולון הוא הרצל בוסתנאי, בן 72. בנו סיפר כי אביו היה דמות מוכרת בעיר מתחום הכדורגל, שבו עבד במכבי עוצמה חולון החדשה.

"זה מורכב לכולנו, זה מאוד קשה", אמר לוואלה! בנו, נתי. "התחושה הראשונה הייתה כעס, לא הצלחתי לבכות ולא כלום. בזמן האירוע הייתי בדרך חזרה ממשחק כדורסל בירושלים עם כל הילדים באוטו ומתחילים להגיע כל מיני טלפונים ולא ידעתי שזה קרה, ואתה לא מבין. אבא שלי לא ענה לי".

לדבריו, "מאות או אלפי ילדים עברו תחתיו במועדון הכדורגל שלו והייתה לו מסעדה בעיר 30 שנה. חולון זה הרצל והרצל זה חולון".

הרצל בוסתנאי, שנהרג מפגיעת גנבי רכב באופנועו בחולון. פייסבוק, צילום מסך
"מאות או אלפי ילדים עברו תחתיו במועדון הכדורגל שלו". הרצל בוסתנאי/צילום מסך, פייסבוק

על פי המשטרה, האירוע התרחש במהלך פעילות יזומה של תחנת חולון מול חוליית חשודים בגניבות רכב בעקבות דיווח על רכב שנגנב מרחוב ישראל גלילי בעיר. שוטרי תחנת חולון חסמו את הכביש, והחשוד ברכב הגנוב ניגח את הניידות שחסמו אותו.

השוטרים ירו לעבר החשוד שהמשיך בנסיעה לרחוב ההסתדרות, פגע באופנוע שעליו רכב בוסתנאי, פגע בכלי רכב נוסף ונמלט. כלי רכב נוסף ששימש אף הוא על פי החשד את חברי החוליה נעצר על ידי השוטרים. החשודים, תושב קלנסווה בן 38 ותושב אום אל-פחם בן 33, נעצרו והובאו לחקירה בתחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully