וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראה עצמו "לוחם חירות" וניסה לגייס נוספים: צעיר מרהט הצטרף לדאעש

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 10:11

כתב אישום הוגש נגד חמזה אבו זעילה, בן ה-19, לאחר שהצטרף לארגון המדינה האסלאמית. הצעיר פנה לפעילי טרור ברשתות החברתיות, והם הציעו לו לעשות פיגוע בישראל. בהמשך הוא שוחח עם אנשים בסביבתו ושיבח את ארגון הטרור

בווידאו: נעצר המחבל מהפיגוע הכפול בירושלים/מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חמזה אבו זעילה, בן ה-19 מרהט, לאחר שהצטרף לדאעש, וניסה לגייס ישראלים נוספים. הוא נעצר בחודש שעבר בפעילות משותפת של שב"כ והמשטרה, ובתום חקירתו הוגש כתב האישום בגין חברות בארגון טרור וניסיון לקשירת קשר לביצוע מעשה טרור.

לפני כשנה החל אבו זעילה לעקוב ברשתות החברתיות אחרי פרסום תכנים הנוגעים לדאעש, שכללו בין היתר הסברים על מלחמות הארגון והחליט להצטרף לארגון המדינה האסלאמית. לשם כך, פנה ברשתות החברתיות לפעילים שונים של הארגון מחוץ לישראל ולאתר האינטרנט המשויך לו. בחלק משיחותיו של אבו זעילה עם פעילי הארגון הוצע לו לבצע פיגוע בישראל, משום שהוא לא יכל להגיע לאזור שבו הם פועלים.

הצעיר ראה עצמו "מוג'הד" (לוחם חירות למען האל), ונשבע אמונים לארגון הטרור. בן דודו של אבו זעילה גם הציע לו לפגוע ביהודים. בהמשך הצעיר שוחח עם אנשים שונים שבסביבתו בשבח דאעש, תוך הצגת סרטונים, תמונות ודברי דת המשויכים לארגון המדינה האסלאמית. במקביל, פרסם סרטונים, תמונות ודברי דת הקשורים לארגון ברשתות החברתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully