וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח בטירת כרמל: בת 48 נדרסה למוות, בעלי הרכב הפוגע עוכב לחקירה

עודכן לאחרונה: 25.8.2023 / 7:53

על פי החשד הנהג הפוגע עזב את הזירה ונטש את הרכב - תחתיו נלכדה האישה. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה לאחר שחולצה ללא סימני חיים. שוטרים הגיעו לזירה והחלו באיסוף ראיות וממצאים לאיתור הנהג

תיעוד מזירת האירוע/תיעוד מבצעי מד"א

אישה בת 48 נדרסה למוות היום (שישי) בטירת כרמל. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה לאחר שחולצה ללא סימני חיים. על פי החשד הנהג הפוגע עזב את הזירה ונטש את הרכב - תחתיו נלכדה האישה. שוטרים הוזעקו למקום והחלו באיסוף ראיות וממצאים לאיתור הנהג הפוגע. בעלי הרכב אותר על ידי המשטרה ועוכב לחקירה.

הדיווח על המקרה התקבל סמוך ל-5:00 במוקד 100 של המשטרה. "שוטרי התחנה ובוחני תנועה נמצאים בזירת האירוע, אוספים ממצאים ובמקביל מבוצעות פעולות חקירה על מנת להגיע לזהות הנהג הפוגע", נמסר מהמשטרה.

הרכב שפגע בהולכת הרגל בטירת הכרמל. 25 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
חולצה ללא סימני חיים. הרכב הפוגע, היום/דוברות משטרת ישראל

לפני כשלושה חודשים רפאל אדנה בן החמש נדרס למוות על ידי רכב בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לניאדו, תוך כדי פעולות החייאה - אך שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. הילד הלך ככל הנראה על הכביש יחד עם סבו. נהג הרכב הפוגע ברח מהמקום.

פראמדיק מד"א איגור טרסקין סיפר: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully