וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי בן ה-8 הוא הילד שנהרג במפולת הסלעים בנחל דוד

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 17:10

יהודה מהיישוב חמדת בבקעת הירדן נפגע סמוך למפל, לאחר 20 דקות של צעידה במסלול. מסתמן כי סלע ענק ניתק מגובה עשרות מטרים - ופצע את המטיילים ששהו בוואדי. צוות מד"א שהוזעק למקום חילץ אותו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה בבטן. סילמן הכריזה על הקמת ועדת בדיקה

בווידאו: זירת מפולת סלעים , נחל דוד, עין גדי, 24 באוגוסט 2023/שלומי הלר

יהודה לוי בן השמונה מהיישוב חמדת בבקעת הירדן הוא ההרוג במפולת הסלעים בנחל דוד סמוך לעין גדי - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. צוות מד"א שהוזעק למקום חילץ אותו כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות בבטן, אך בהמשך לא נותר אלא לקבוע את מותו. השרה לאיכות הסביבה עידית סילמן הכריזה על הקמת ועדת בדיקה.

באירוע נפצעו עוד שמונה מטיילים נוספים, בהם ילדה בת ארבע במצב בינוני, אישה כבת 40 במצב קל, גבר כבן 40 במצב קל, גבר כבן 20 במצב קל, וילדה בת 12 במצב קל. כמו כן במקום טופלו עוד כמה נפגעי חרדה שהיו עדים לתקרית.

זירת מפולת סלעים, נחל דוד, עין גדי, 24 באוגוסט 2023. שלומי הלר
זירת המפולת, היום/שלומי הלר

שלושה מסוקים של חיל האוויר עם צוותי חילוץ של יחידת 669 הוזנקו לזירת המפולת שהתרחשה סמוך למפל הגדול. הנפגעים נלכדו בעומק השטח - כך שהכוחות נדרשו ללכת במשך 25 דקות בכדי לחבור אליהם. גם כוחות חילוץ של פיקוד העורף הוזעקו לזירת הנפילה וכן מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.

מרשות הטבע והגנים נמסר כי מדובר באירוע חריג. "אנחנו בודקים שאין מטיילים בשטח", נמסר. "את האזור שממנו הסלע הדרדר אנחנו לא מכירים. כרגע שמורת נחל דוד סגורה עד להודעה חדשה". גם סגן מפקד המרחב אייל אזולאי אמר כי כרגע נראה שמדובר בתופעת טבע לא צפויה שהובילה לאסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully