וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטורף: ילדה בת 11 מבריחה שודד חמוש - בעזרת כיכר לחם

27.8.2023 / 0:03

שוד שתועד בסופרמקרט הפך לוויראלי כשהשודד החמוש בסכין נלחץ וברח מאזור הפשע לאחר שילדה בת 11 השליכה לעברו חתיכות לחם (ומיץ דלעת)

ילדה מבריחה שודד בעזרת כיכר לחם/Sussex police

או שהשודד הזה בדיאטת פחמימות קיצונית או שהוא פשוט אידיוט: שודד חמוש בסכין נכנס לסופרמרקט מקומי במערב סאסקס, אנגליה, ואיים על הקופאית לתת לה את כל הכסף שבקופה. הוא נלחץ וברח מהמקום בבושת פנים - אחרי שילדה בת 11 זרקה לעברו חתיכות לחם.

תיעוד של השודד בורח מחתיכות הלחם בסופרמרקט אקספרס שבוורטינג פורסם ברשת והפך במהרה לוויראלי כשרבים גיחכו על השודד הפחדן: "גם אני בדיאטת פחממות, אבל לא צריך להגזים" כתבה אחת ואחר הוסיף: "מזל שהיא לא זרקה עליו לאפות. זה לגמרי היה הורג אותו".

ילדה מבריחה שודד. CCTV, צילום מסך
ילדה מבריחה שודד בעזרת לחם/צילום מסך, CCTV

עוד בנושא
שודד ניסה לגנוב טלפון מבחורה בגובה 1.45 מ', ואז גילה שהיא לוחמת MMA

השוד שהסתבך: ניסה לשדוד אישה ברחוב - ומצא עצמו עירום ומושפל

הילדה זכתה לשבחים על המעשה האמיץ שלה, אולם המשטרה מתרכזת כעת במציאת השודד. לדברי המשטרה, השודד נכנס לסופר כשפניו מכוסות ודרש מהקופאית לרוקן את הקופה. הילדה שנכחה בסופר הבחינה בו והחלה לזרוק לעבור כל מה שמצאה - כולל כיכר לחם ושני בקבוקי מיץ דלעת. אחרי ניסיון אחרון לא מוצלח לגנוב מהקופה, נמלט השודד בידיים ריקות. המשטרה אישרה שמלבד האגו של השודד - אף אחד לא נפגע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ילדה מבריחה שודד. CCTV, צילום מסך
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר השודד/צילום מסך, CCTV

החוקר נואל סימונדס הצהיר: "אני לא יכול שלא לשבח את גבורתם של האב ובתו שהתערבו וניסו לעצור את ניסיון השוד הזה. ישנם סיכונים לא מבוטלים בכל פעם ששודד משתמש בסכין, ועל אף שזה נראה משעשע לצפות בשודד חמוש נמלט בבהלה מילדה קטנה - אם החשוד לא ייתפס הוא עשוי לנסות שוב את מזלו ובפעם הבאה מישהו עלול להיפגע. עלינו לזהות את החשוד במהירות האפשרית ולכן אנחנו מבקשים מהציבור להביט בצילומי האבטחה ותמונות הסטילס שפרסמנו וליצור עמנו קשר אם יש לכם כל מידע אודות החשוד שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • שודד
  • שוד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully