וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סער: "זו לא ממשלה מכהנת בירושלים - אלא מחלה אוטואימונית שתוקפת את הגוף"

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 11:21

בכיר המחנה הממלכתי אמר בריאיון ל-103FM כי נתניהו הוא הגורם המחולל והמגבה של המהפכה המשפטית. "הוא עומד בראש של מחלה אוטואימונית שתוקפת את כל מערכות המדינה", טען. "הם לא נותנים לעבוד, מפריעים ופוגעים בגופים שאמורים לתת את המענה"

ח"כ גדעון סער בריאיון לטל שלו בתוכנית סופ"ש שלו באולפן וואלה! 13.4.2023/סטילס: ראובן קסטרו

בכיר המחנה הממלכתי גדעון סער תקף היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא לא מכהן כראש ממשלה אלא עומד בראש "מחלה אוטואימונית" שתוקפת את כל מערכות המדינה. "זו לא ממשלה מכהנת בירושלים אלא מחלה אוטואימונית שתוקפת את הגוף וזה בכל התחומים", אמר בריאיון ל-103FM. "כשאנחנו מדברים על נושא הפשיעה, הממשלה תוקפת כל הזמן את אלו שאמורים לעבוד איתה על תוכניות בנושא הזה. הטרור גדל ואת מי תוקפים? את הרמטכ"ל, את אלוף פיקוד המרכז. לא נותנים לעבוד, מפריעים, פוגעים בגופים שאמורים לתת את המענה".

עוד אמר סער כי הממשלה חותרת תחת כל מערכות ומוסדות המדינה - וגם בתחום המשפטי. "מי היום הראשון עם יעד לקעקע את הלגיטימציה גם של בתי המשפט, הפרקליטות? איך תשאר מדינה להתמודד עם כל אותן בעיות קריטיות? מי הן מערכות אכיפת החוק שעסוקות להתמודד עם הפשיעה? לי אין שום מושג שנתניהו מוכן להקפיא, אני שומע את זה מחודש חודשיים אחרי תחילת ההפיכה המשפטית", הבהיר.

גדעון סער, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
גדעון סער, השבעת הממשלה, 29 בדצמבר 2022/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

"אני מכיר את היחסים בין נתניהו לחברי הליכוד, אם הוא רוצה לרדת מזה, אני לא חושב שהוא חושש מיריב לוין, אני חושב שיש תיאור שלא מנתח נכון את יחסי הכוחות", המשיך סער. "נתניהו הוא הגורם המחולל, המגבה, של כל מהלך התקפת מערכת המשפט. הוא יודע ולמרות זאת הוא ממשיך בכך, לכן אני אומר - הוא לא מכהן היום כראש ממשלה, הוא מכהן בראש מחלה אוטואימונית שתוקפת את כל מערכות המדינה. אם יורה על הפסקת המהפכה המשטרית אנחנו באופוזיציה נגיד את המילים החמות ביותר ונשתדל לחזור לתקופה נורמלית במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully