וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לחיסולים של ישראל: "הארגונים הפלסטיניים בעזה פינו עמדות"

עודכן לאחרונה: 23.8.2023 / 19:13

גורמים פלסטיניים אמרו לעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד כי הפלגים לוקחים ברצינות את איומיה של ישראל להגיב על גל הטרור בגדה, והם נערכים לאפשרות לתקיפות גם בלבנון ומקומות אחרים. הם הזהירו: "נגיב מבלי לחשוב על המחיר שנשלם"

נתניהו לצד גלנט בזירת הפיגוע: אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור שמכוונת ע"י איראן/מערכת וואלה!

בכירים בארגונים הפלסטיניים ברצועת עזה ומחוצה לה נקטו אמצעי ביטחון "חסרי תקדים" מחשש לחיסולים של ישראל - כך אמרו היום (רביעי) גורמים פלסטיניים לעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד, לאור איומיהם של בכירים בממשלה ובמערכת הביטחון להגיב על גל הטרור בגדה.

הגורמים הפלסטיניים אמרו כי "הנהגת ההתנגדות לוקחת ברצינות את האיומים" מישראל, אחרי שבכיריה טענו כי הפיגועים האחרונים מכוונים על ידי אנשי חמאס והג'יהאד האסלאמי בעזה ובלבנון.

עוד דווח כי אף שבכירי הארגונים בעזה ובלבנון נוקטים אמצעי זהירות תקופה ארוכה, אלו התגברו בשעות האחרונות והפכו ל"חסרי תקדים". בין היתר, דווח כי הפלגים בעזה פינו את עמדותיהם המרכזיות ברצועה מחשש לתקיפה כשהם שומרים על כוננות ודריכות מוגברת.

יחיא סינוואר ביום אל קודס בעזה, 14 באפריל 2023. רויטרס
בישראל הפנו אצבע מאשימה לחמאס ולאיראן. סינוואר/רויטרס

בעיתון ציינו כי הפלגים הפלסטינים הבחינו בנוכחות גדולה יותר של כלי טיס בשמי הרצועה, מה שבעיניהם מעיד על היערכות לתקיפה. לדברי הגורמים הפלסטיניים, הארגונים העבירו מסרים לגורמים המתווכים והזהירו כי "כל תוקפנות או התנקשויות ישראליות ייענו מבלי לחשב את המחיר שישלמו מהתגובה הזו".

אתמול התכנס הקבינט כדי לדון בהסלמה בגדה, אחרי הפיגוע הסמוך לבית חגי שבו נרצחה בת שבע נגרי לנגד עיניה בתה. היא הייתה קורבן הטרור ה-35 מתחילת השנה - שכבר עתה היא הקטלנית ביותר מאז שנות השיא של האינתיפאדה השנייה שפרצה בשנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully