וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת שבע ניגרי שנרצחה בפיגוע בדרום הר חברון הובאה למנוחות: "אישה טובת לב"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 1:55

ניגרי, בת 40 בהירצחה, נשואה ואם לשלושה ילדים, עבדה כגננת באפרת שבגוש עציון. בתה שיראל, ששרדה את הפיגוע, ספדה לה: "אני מבקשת שתשמרי עלינו ולא תעזבי אותי". בהלוויה, שהתקיימה בכפר עציון, נכחו בני משפחה, חברים, תושבי היישוב והשרה סטרוק

בוידאו: פיגוע ירי ליד חברון: אישה נרצחה, גבר נפצע קשה/שלומי הלר

בת שבע ניגרי שנרצחה בפיגוע בצומת הכבשים בדרום הר חברון הובאה הערב (שני) למנוחות. מסע ההלוויה החל ביישוב בית חגי שבו התגוררה, ומשם הגיע לכפר עציון, שם נטמנה. בטקס נכחו בני משפחה, חברים, תושבי היישוב והשרה אורית סטרוק. ניגרי, בת 40 בהירצחה, נשואה ואם לשלושה ילדים, עבדה כגננת באפרת שבגוש עציון. בתה שיראל בת ה-12 הייתה עמה ברכב בזמן הפיגוע, אך לא נפגעה מירי המחבלים - שטרם נתפסו.

"אמא, אני רוצה לתת לך חיבוק בפעם האחרונה. אני מתגעגעת אלייך. אני יודעת שאת שומרת עליי, ותמיד תשמרי עליי. את היית האדם הכי שמח שאני מכירה", ספדה שיראל בדמעות. "היום יצאנו לקניות בירושלים. לפתע שמענו יריות והחלונות נשברו. ואת, לא היית כל כך ערה... התקשרתי למד"א. כולם טיפלו בך והחסירו לך את כל הטוב שנתת לכולם. אני מבקשת שתשמרי עלינו ולא תעזבי אותי. אני מקנאה בכל המלאכים שזכו בך בשמים. עכשיו, אני בטוחה שאת נהנית. והילדים שלי ידעו איזה אמא מדהימה היתה לי".

בת שבע ניגרי ובעלה אליהו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמא לשלושה. בת שבע ניגרי ובעלה אליהו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ציפורת, אמא של בת שבע, ספדה לה. "היא הכניסה לנו כל כך הרבה שמחה ואהבה, ואחר כך היא פתחה את הדלת. תמיד רצינו משפחה גדולה והתאמצנו, וברוך השם זה קרה. היא השקיעה את כל כולה בילדים. בשנים האחרונות היא גרה בבית חגי אבל כל יום הגיעה לגן הילדים, וכך גם היום, היא היתה בדרכה לגן. היא אהבה את הילדים והם החזירו לה אהבה. היתה תחרות מי יכנס לגן. בשנה הבאה יש רשימה, אבל אין גננת".

"אחותי הגדולה והאהובה אני רוצה לצרוח - 'מלכה נפלה, מלכה נפלה', שידעו כולם איזה אחות, איזה אבידה", ספד אחיה עמוס. "זכיתי שתהיי דודה משמעותית בחיי. תמיד היית אחות עוטפת ומחבקת. לב ענק וחיוך תמידי. אישה מלאה בחסדים. רדפת אחר החלומות שלך והגשמת אותם. הייתי מלאכית שהיתה גננת, וגננת שהיא מלאכית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בת שבע נגרי. דוברות אפרת, אתר רשמי
"היא אהבה את כל ילדי אפרת כאילו היו הילדים שלה". בת שבע ניגרי/אתר רשמי, דוברות אפרת

"בתשי, אחותי אהובתי, אין על החסד והנתינה שלך", ספדה אחותה של בת שבע שרי. "כל יקום שנכנסת אליו הארת. לא היית מוכנה לא לקבל את מה שרצית, אם בעבודה, אם בלימודים. איזה כוח התמדה. אהובה שלי, לפני כמה חודשים כתבת לי 'אוהבת אותך ברמות ולומדת ממש מלא'. אז תודה לך, על כל האהבה והנתינה שלך ללא גבולות. אני אוהבת אותך ולנצח אוהב". האחות אליה הצטרפה להספדים. "בתשבוע שלי, אני מרוסקת, אני מתגעגעת, את האחות הכי מיוחדת שיכולתי לקבל. התגברת על כל הקשיים. התגברת על קשיים בלימודים וסיימת תואר בסיומו הפכת לגננת. התמודדת עם קשיי פוריות והבאת את שיראל המהממת. בכל מקום עפו עלייך. לא היית מסוגלת לפגוע באף אחד".

ניגרי נרצחה ברכבו של תושב בית חגי אריה גוטליב שלקח אותה טרמפ צפונה מההתנחלות, על כביש 60. בתיעוד שיחת הוואטסאפ של קבוצת הטרמפים שהגיע לידי וואלה!, ניתן לראות את הודעתה האחרונה של ניגרי, שייתכן שחרצה את גורלה. "מישהו לגוש, לירושלים בזמן הקרוב? אשמח לשמוע... תודה!", לשון ההודעה שנשלחה בשעה 9:15. כשעה לאחר מכן כבר נקבע מותה בזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully