וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במערכת הביטחון: איראן מנצלת את המצוקה הכלכלית של הרשות הפלסטינית

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:08

גורמי ביטחון סבורים כי טהראן, באמצעות חמאס, מנצלת את המצוקה של הרשות ומגייסת עובדים שסובלים ממצוקה כלכלית, ברמאללה מתקשים לשלם משכורות מלאות בזמן. ח"כ הר מלך נגד גלנט: משתף פעולה עם המדיניות הרופסת של מערכת הביטחון, עליו לעזוב"

בוידאו: פיגוע ירי ליד חברון: אישה נרצחה, גבר נפצע קשה/שלומי הלר

במערכת הביטחון מתחזקת היום (שלישי) הערכה כי חמאס עומד מאחורי תשתית הטרור שביצעה את הפיגוע אתמול, שבו נרצחה בת שבע ניגרי. גורמים במערכת הביטחון מעריכים כי לאחרונה איראן, באמצעות חמאס, מנצלת את המצוקה של הרשות הפלסטינית ומגייסת עובדי רשות שסובלים ממצוקה כלכלית. בתקופה האחרונה הרשות מתקשה לשלם משכורות מלאות בזמן.

גורמי ביטחון סבורים כי השילוב בין איראן לחמאס בא לידי ביטוי בגיוס פעילים ותשתיות טרור באמצעות כסף גדול. בד בבד, היום תתבצע הערכת מצב שבמהלכה יוחלט אם להוריד את התגבור של גדוד ושתי פלוגות ביהודה ושומרון.

אתמול אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה שנשא בזירת הפיגוע בדרום הר חברון כי איראן היא זו שעומדת מאחורי גל הטרור בגדה. "אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור, אמר נתניהו. "מתקפת הטרור הזו ממומנת על ידי איראן. אנחנו פועלים מסביב לשעון, המפקדים והחיילים, כדי להשיג את המרצחים וגם את אלה שמנסים לרצוח את אזרחי מדינת ישראל".

כוחות צה"ל בכניסה לחברון לאחר הפיגוע הקטלני בו נרצחה תושבת דרום הר חברון בת שבע ניגרי

21 באוגוסט 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
כוחות צה"ל בכניסה לחברון לאחר הפיגוע, אתמול/פלאש 90, חיים גולדברג

בתוך כך, ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) תקפה בחריפות את שר הביטחון יואב גלנט ואמרה כי הוא "אינו איש ימין. משתף פעולה עם מדיניות מערכת הביטחון הרופסת". לדבריה, גלנט "צריך לעזוב את תפקידו כשר ביטחון".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את הממשלה וטיפולה בטרור. "הגיע הזמן להודות שהבטחת הבחירות המרכזית שלהם - להחזיר את הבטחון האישי - היא כשלון טוטאלי", אמר לפיד. "במהלך מערכת הבחירות נהג איתמר בן גביר לזעוק מול כל מצלמה, "מי כאן בעל הבית?" שבעה חודשים ועשרות נרצחים אחר כך הגיע הזמן לשאול - באמת מי?".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בשבועות האחרונים חלה התחממות ביטחונית ונרשמו מספר פיגועים בשטחי יו"ש ובתוך שטח ישראל. האחרון שבהם אירע ביום שבת, ובו מחבל רצח ביריות מטווח אפס את שי סיילאס ניגרקר בן ה-60 ובנו אביעד ניר בן ה-28 במכון לשטיפת מכוניות בחווארה. כוחות הביטחון מנהלים מצוד אחר המחבל שנמלט מהזירה לאחר הרצח.

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully