וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של הנרצחת בפיגוע בהר חברון: ניאלץ להתמודד עם הפרידה, מתסכל לדבר בלשון עבר

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 8:40

אליה רביד, אחותה של בת שבע ניגרי, סיפרה בריאיון ל-103FM כי בתה שיראל נולדה אחרי שנים של המתנה: "היא הכניסה הרבה אור לבית ולמשפחה - בת שבע הייתה כל כך קשורה ומחוברת אליה, התרגשה לקראת בת המצווה שלה"

בוידאו: גיסו של אריה שנפצע קשה בפיגוע בהר חברון: "הוא תיפעל את הרכב בזמן שנורה"/ללא

אליה רביד, אחותה של בת שבע ניגרי שנרצחה אתמול (שני) בפיגוע בהר חברון, ספדה לה הבוקר וסיפרה כי לפני שלוש שנים וחצי איבדו השתיים את אביהם במפתיע. "אנחנו עדיין מעכלים את הפרידה הראשונה אז אני מאמינה שגם עם הפרידה הזו נצטרך להתמודד".

עוד סיפרה כי בת שבע ילדה את בתה שיראל, שהייתה עמה ברכב בזמן הפיגוע, אחרי שנים של המתנה. "היא הכניסה הרבה אור לבית ולמשפחה", אמרה בריאיון ל"שבע תשע" עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM. "בת שבע הייתה כל כך קשורה ומחוברת אליה, התרגשה לקראת בת המצווה שלה".

בת שבע ניגרי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הייתה טובה וטהורה. בת שבע ניגרי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"זה כזה מתסכל לדבר עליה בלשון עבר, אחות מיוחדת", ספדה לה. "המרחק בנינו כמעט 12 שנים. כשהיינו קטנות היא הייתה כמו אמא שנייה בשבילי, תמיד דאגה, טיפלה, הפינוקים של בת שבע, זמן האיכות".

"עם השנים המרחק הרגשי הצטמצם והפכנו להיות חברות נפש, היינו שותפות אחת עם השנייה, חולקות אחת עם השנייה את הסודות, כל אחת הניסיון וההתמודדויות שלה", שיתפה. "היא תמיד הייתה כל כך חזקה, עם שמחת חיים, מיוחדת. תמיד כשבן אדם הולך כולם מדברים עליו כמה הוא היה טוב, בת שבע הייתה באמת כל כך מיוחדת. היא פשוט הייתה בהכול כל כך טובה וטהורה".

כוחות צה"ל בכניסה לחברון לאחר הפיגוע הקטלני בו נרצחה תושבת דרום הר חברון בת שבע ניגרי

21 באוגוסט 2023. חיים גולדברג, פלאש 90
חשודים נעצרו בתום מרדף של שעות. כוחות צה"ל בכניסה לחברון, אתמול/פלאש 90, חיים גולדברג

הבוקר שני פלסטינים, קרובי משפחה תושבי חברון, נעצרו בחשד לביצוע פיגוע. זאת, לאחר שנמלטו מזירת הירי ובתום מצוד של שעות.

השניים נעצרו ללא התנגדות, ובחקירתם הראשונית קשרו עצמם לביצוע הפיגוע. יחד איתם נתפס נשק שלפי החשד שימש אותם באירוע. הם הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully