וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיגועים הקשים: ישיבת הקבינט הוקדמה למחר בצהריים

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 23:28

נתניהו לצד גלנט בזירת הפיגוע: אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור שמכוונת ע"י איראן/מערכת וואלה!

ישיבת הקבינט המדיני ביטחוני הוקדמה ותתקיים מחר (שלישי) בשעות הצהריים. זאת ברקע המתיחות הביטחונית והפיגועים שאירעו בימים האחרונים, ובהם הפיגוע היום בדרום הר חברון. במהלך היום פורסם פעמיים על הקדמת ישיבת הקבינט, שבאופן מקורי היה אמור להתכנס רק ב-10 בספטמבר.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט בזירת הפיגוע בבית חג"י, 21 באוגוסט 2023. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו וגלנט בזירת הפיגוע בדרום הר חברון, 21 באוגוסט 2023/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב בהצהרה שנשא בזירת הפיגוע בדרום הר חברון כי איראן היא זו שעומדת מאחורי גל הטרור בגדה, וכי כוחות הביטחון פועלים למציאת המחבלים שביצעו את שני הפיגועים האחרונים. בדבריו, שיבח ראש הממשלה את עבודת צה"ל וקרא לגבות את מפקדי צה"ל. זאת, ברקע הביקורות שהפנו חברים בקואליציה כלפי מפקד פיקוד המרכז אלוף יהודה פוקס.

"אנחנו בעיצומה של מתקפת טרור, אמר נתניהו. "מתקפת הטרור הזו ממומנת על ידי אירן. אנחנו פועלים מסביב לשעון, המפקדים והחיילים, כל המפקדים וכל החיילים, כדי להשיג את המרצחים וגם את אלה שמנסים לרצוח את אזרחי מדינת ישראל. עד היום השגנו את כולם. צריך להבין שגל הטרור הזה בא מהכוונה חיצונית. נפעיל אמצעים התקפיים והגנתיים כדי לבוא חשבון עם המרצחים והמשלחים שלהם מקרוב ומרחוק. אני רוצה לתת גיבוי מלא לכל המפקדים והחיילים שעושים ימים ולילות מסביב לשעון כדי להגן על כולנו - וכולנו חייבים לגבות אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully