וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 67 טבע למוות בכנרת

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 19:04

בווידאו: חשש לטביעה במאגר מים ליד מושב מעלה גמלא שבדרום רמת הגולן/דוברות מד"א

גבר בן 67 טבע היום (שני) למוות בכנרת. הוא אותר על ידי השיטור הימי והובא לחבירה עם צוותי מד"א בדגניה א'. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו במקום.

פרמדיקית מד"א טל טבצ'ניק סיפרה: "חברנו במעגן דגניה לסירה של השיטור הימי שמשתה את הטובע מהכנרת. הטובע היה מחוסר הכרה ללא סימני חיים, ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. מוקדם יותר היום טבע ילד בן 5 בבריכה בערד. מצבו בינוני חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה עם סימני קוצר נשימה".

נער בן 13 טבע למוות בחוף הים בחיפה. מד"א
זירת טביעה בחוף חיפה/מד"א

אתמול טבע למוות ילד בן שלוש באגם זיקים שבדרום הארץ. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הילד במצב אנוש, העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים ברזילי שבאשקלון. מבית החולים נמסר כי אל אף נסיונות החייאה בשטח ובבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת השנה טבעו למוות 13 ילדים, מהם שניים טבעו בים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מסרה כי "הקיץ בעיצומו ואנחנו רואים עלייה במקרי הטביעה. אני קוראת להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - בים לא מורידים מהילדים את העיניים. נכנסים לים רק בחוף מוכרז ובשעות פעילות המצילים. מצופים מומלצים לשימוש, אך אינם מהווים תחליף להשגחה הורית. זה בידיים שלנו למנוע את המקרה הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully