וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל סכסוך על קרקעות: שני קרובי משפחת ראש העיר רהט חשודים שירו מחוץ לביתו

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 9:18

אירוע ירי במהלכו נורה למוות תושב פ"ת כבן 21 ונפגע באורח קל תושב המקום כבן 15.ג'לג'וליה. 16 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
אירוע ירי במהלכו נורה למוות תושב פ"ת כבן 21 ונפגע באורח קל תושב המקום כבן 15.ג'לג'וליה. 16 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

שני גברים, קרובי משפחתו של ראש העיר רהט עטא אבו מידעם נעצרו הלילה (שני) בחשד שירו מחוץ לביתו של אבו מידעם, בשכונה 25 בעיר. על פי החשד, שני העצורים ביצעו את הירי, בו לא היו נפגעים, על רקע סכסוך משפחתי הנוגע לבעלות על קרקעות. היום, יובאו השניים לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

השבוע, המשטרה עצרה עשרה תושבי העיר רהט ולקייה בחשד למעורבותם בירי על בתים בעיר. ברשותם של העצורים נתפס רובה מסוג M16, שישה אקדחים, מחסניות ותחמושת. כמו כן, רימון רסס ותחמושת אותרו ביישוב שגב שלום. החשודים נעצרו לחקירה ועל בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם, הם יובאו בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להארכת מעצרם.

בפעילות משותפת של מג"ב ומשטרת ישראל הכוחות פשטו על מתחמי בתים ברהט שמתוכם זוהו מוקדי הירי. שמונה נעצרו בחשד להחזקה ושימוש באמצעי לחימה בניגוד לחוק ומעורבות באירועי ירי מנשק חם באזור מגורים. בחיפוש שנערך במקום, בסיוע יחידת הכלבנים המחוזית, נתפסו אמצעי לחימה רבים הכוללים רובה מסוג M16 עם ארבעה אקדחים, 14 מחסניות ותחמושת לא חוקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully