וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד שנרצחו בפיגוע בחווארה הובאו למנוחות

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 19:38

אלפים הגיעו להלווייתם של השניים שנרצחו אתמול בחווארה על ידי מחבל שירה בהם מטווח קצר. בין המשתתפים בלוויה היו ראש העיר יחיאל לסרי ושר הפנים משה ארבל. האב חגג יום הולדת 60 רק בשבוע שעבר. "היה לו לב גדול, הוא תמיד עזר לכולם", סיפר הבוקר בן דודו

בת הזוג של שי שנרצח בפיגוע: "הוא כל הזמן היה שם, כולם הכירו אותו בחווארה" ארוך מידי/מערכת וואלה!

שי סיילאס ניגרקר בן ה-60 ובנו אביעד ניר בן ה-29, שני הישראלים שנרצחו אתמול בפיגוע הירי בחווארה, הובאו היום (ראשון) למנוחות. אלפים הגיעו להלוויה באשדוד, ובהם שר הפנים משה ארבל וראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר ספד לשניים ואמר כי: "העיר אשדוד אבלה היום, ויחד עם העם בישראל, אנחנו המומים וכואבים, את האסון הנורא, שפקד את ערינו אשדוד ואשקלון, ואת העם בישראל. בצער רב מאוד, אנחנו מלווים למנוחת עולמים, את היקרים, הנאהבים והנעימים, שבחייהם ובמותם לא נפרדו. סיילאס-שי ואביעד למשפחות ניגרקר - ניר. אב ובן שחייהם נגדעו באחת, ביחד, אתמול במהלך השבת, על ידי בני עוולה, חסרי צלם-אנוש, צמאי דם יהודי - אך ורק, משום היותם יהודים".

הוא סיפר על שי, יליד הודו שעלה לישראל עם הוריו לאשדוד והקים בה משפחה, שהיה לדבריו "הלב הפועם והאחראי של המשפחה המורחבת. לקח אחריות על הוריו, וסעד אותם באופן אישי. דאג להיות המחבר בין כל חלקי המשפחה. כל מי שהכיר אותו - פגש אדם שמח, לבבי, בעל חוש הומור, עם לב ענק, והרוח החיה בכל מפגש חברתי ומשפחתי".

הובאו למנוחות שי ואביעד- אב ובנו שנהרגו בפיגוע בחווארה 20 באוגוסט 2023. אבי רוקח
מקום מנוחתם האחרונה של הנרצחים בפיגוע, שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר/אבי רוקח
אביעד ניר ואביו שי ניגרקר שנרצחו בפיגוע בחווארה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

על אביעד אמר לסרי כי הוא "בעל קווי האישיות והערכים שספג מאביו. מוכר לנו באשדוד כאדם טוב וחבר טוב, איש רעים להתרועע, ושמח בחלקו. תמיד נכון לעזור ולסייע. בעל אוהב ללאה היקרה ואב מסור לעילאי היקר, שכעת, נשארים לבדם, עם כל החלומות, הציפיות והתקוות, שבני עוולה - גדעו בעודם באיבם. כחלק ממציאות חיינו בארץ ישראל, כשהטרור האכזרי מהווה חלק מהווי החיים בחברה הישראלית".

שי ניגרקר שנרצח בפיגוע בחווארה ואשתו. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
שי ניגרקר ובת זוגו רינה/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

יצחק ניגרקר, בן דודו של שי אמר היום כי הוא הגיע למקום בכדי לתקן את הרכב. "הוא נהג הסעות בין היתר והלך עם הבן שלו כדי לתקן משהו", סיפר. "בשעת הניקוי לאחר התיקון הם הסתובבו במקום עד שירו בהם. טרגדיה ענקית".

בשבוע שעבר שי חגג יום הולדת 60. "רק בשבוע שעבר אנחנו נפגשנו ועשינו גיבוש משפחתי", אמר. "הוא חגג יומולדת 60. צחקנו, התבדרנו על חוויות של הילדות. פתאום שמענו על הבשורה ולא האמנו. הוא הביא דברים מיוחדים ואמר שזה לכבוד יום ההולדת שלו .שתי נפשות חשובות ויקרות שהולכות לנו ככה בצורה מזעזעת. זה לא נתפס".

"הוא תמיד היה עוזר תמיד תומך", המשיך בן הדוד יצחק ניגרקר. "היה לו לב גדול. הוא תמיד עזר לכולם. לפני שההורים שלו עלו לארץ הוא נשאר לבד עם ההורים כדי שיהיה מי שיישאר איתם"

המוסך בו נורו למוות שני ישראלים בחווארה, 19 באוגוסט 2023. TPS
זירת הפיגוע בחווארה/TPS

רינה בת זוגו של שי סיפרה כי בבוקר הפיגוע הוא הלך עם בנו לתקן את הרכב במוסך והבטיח שיחזור מהר. "הם הלכו לעשות עבודות ואמרו שיחזרו תוך שלוש שעות", שחזרה. "התקשרתי אליו והוא אמר שאין קליטה. הוא אמר לי שהוא הולך למספרה. התקשרתי שוב והוא כבר לא ענה לי. לא ידעתי כלום והגרושה שלו התקשרה אליי. היא שאלה אם קרה משהו ואמרתי לה שלא קרה כלום. היא אמרה לי שיש פיגוע. אחר כך התקשרו ואמרו לי ששי הלך והתחילו לצעוק בטלפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully