וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטיני שעל פי החשד שוטרים הטביעו על פניו סמל של מגן דוד שוחרר

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 12:28

הפלסטיני תושב מזרח ירושלים נעצר בשל חשד לעבירות סמים. הוא ישהה במעצר בית עד ליום שלישי. לדבריה של שופטת בית משפט השלום עדי בר-אל: "הוא לא נבדק על ידי רופא בשב"ס לנוכח החבלות שעל גופו - על אף הוראת בית משפט"

אלימות משטרתית בהפגנה באיילון, 22 ביולי 2023/תיעוד ברשתות החברתיות על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הפלסטיני שעל פי החשד שוטרים הטביעו על פניו סמל של מגן דוד שוחרר היום (ראשון). הוא ישהה במעצר בית עד ליום שלישי. שופטת בית משפט השלום עדי בר-אל ציינה בהחלטתה כי מאז מעצרו לא נערכו פעולות חקירה בתיק מלבד פריקת הטלפון וכי החשוד לא נבדק על ידי רופא בשב"ס לנוכח החבלות שעל גופו - על אף הוראת בית משפט.

הפלסטיני תושב מזרח ירושלים נעצר בשל חשד לעבירות סמים. במהלך דיון הארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים שהתקיים ביום חמישי טען סנגורו של הפלסטיני כי השוטרים התנהגו בצורה אלימה וגזענית ואף "הטביעו לו סמל מגן דוד מתחת לעין. יש לו פנס מתחת לעין". נציג המשטרה השיב כי "החשוד התנגד בצורה אלימה והשוטרים היו צריכים להפעיל כוח". במעצר השתתפו לא פחות מ-16 שוטרים, אך מצלמות הגוף של אף אחד מהם לא פעלו בשל "בעיה טכנית". עוד נמסר כי המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקה לבירור נסיבות האירוע.

העצור הפלסטיני עם סימן של מגן דוד מתחת לעין
19.8.23. -, אתר רשמי
שוחרר למעצר בית. העצור הפלסטיני עם סימן של מגן דוד מתחת לעין/אתר רשמי, -

שופט בית משפט השלום עמיר שקד שהורה על הארכת מעצרו של החשוד הנחה להעביר את פרטי האירוע לידי המחלקה לחקירות שוטרים. "בשל החבלות הקשות (בלשון המעטה) על גופו של החשוד מורה על העברת הפרוטוקול של הדיון שהתקיים בפני והחלטתי למחלקה לחקירת שוטרים עת המדובר באירוע אשר ללא הסבר מניח את הדעת איננו מצולם במצלמות גוף השוטרים עת נערכו מבעוד בטרם ביצוע החיפוש בביתם של המשיבים".

עו"ד דני בר דוד, סגן מנהל מחלקת מעצרים בסניגוריה הציבורית מחוז ירושלים, אמר כי בניגוד להחלטת בית המשפט - העצור שנחבל לא נבדק על ידי רופא. "עד אתמול הוא הולן בתחנת המשטרה ולא במתקן מעצר מסודר", אמר. "יש להדגיש שפעולות החקירה שלשם ביצוען הוארך המעצר, לא בוצעו. הסניגוריה הציבורית תמשיך ללוות את התיק עד למיצוי בדיקת מח"ש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully