וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ משה סעדה: "ממשלת אחדות היא הדרך הנכונה לחברה הישראלית"

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 8:27

חבר הכנסת מהליכוד אמר בראיון ל-103FM כי הוא מסכים עם עמדתו של מתן כהנא בנוגע להקמת ממשלת אחדות. "כל מי שמעוניין להצטרף מוזמן", אמר, "אין כמעט מחלוקת אידאולוגית בין ליברמן לליכוד". בנושא המשבר בצבא: "תוציאו את צה"ל מהמחלוקת. מי שמסרב, יש כללים"

שבוע מספר 33, הפגנה נגד המהפכה המשפטית ברחבי הארץ/לפי סעיף 27 א

חבר הכנסת מטעם הליכוד משה סעדה התייחס היום (ראשון) בראיון ל 103FM לדבריו של מתן כהנא בנוגע להקמת ממשלת אחדות. זאת, לאחר שביום חמישי האחרון קרא כהנא להקמת ממשלת אחדות במתווה לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו יכהן בתפקידו לשנתיים נוספות

"לחברה הישראלית זו הדרך הנכונה, הרבה מעבר לנתניהו ולליכוד", טען סעדה בראיון, "אין מחלוקת לחברה שזה מה שנכון ומדויק על פי האידאולוגיה שלנו. כל מי שמעוניין להצטרף מוזמן. אין כמעט מחלוקת אידאולוגית בין ליברמן לליכוד, המחלוקות פרסונליות לליכוד, ולצערי ממקום פרסונלי לקוחים את המדינה לאן שהיא נמצאת היום".

משה סעדה, דיון ועדת החוקה, כנסת, 20 בפברואר 2023. ראובן קסטרו
"כל מי שמעוניין להצטרף מוזמן", משה סעדה/ראובן קסטרו

סעדה המשיך וביקש להדגיש כי "מי שגרם לכך שזאת תהיה הממשלה אלו לא אנחנו. יש חברי כנסת שמחרימים את הממשלה שלנו, וכתוצאה מההחרמה נאלצנו להסתפק בכנף אחת". עוד המשיך חבר הכנסת ואמר בראיון כי "אם יש רצון, מבינים שיש הרבה מעבר לפרסונלי. היו שניים לטנגו, שימו את זה בצד. אם החברה הישראלית היא מה שחשוב לנו, זה הזמן להתאחד סביב אידאולוגיה שהמרחקים בה ממש קצרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סעדה הוסיף כי מפלגת הליכוד מעוניינת בפשרה ובשיח. "כשאני מדבר עם חברי אופוזיציה, אפילו בכירים שבהם, הם אומרים שבדקות אפשר לפתור את זה. אם נתעלה לרגע ונראה את החברה לנגד עינינו, זה עניין של דקות".

לבסוף, המתייחס חבר הכנסת למתרחש במערכת הצבאית בימים אלו, ולגל הסירוב לשירות במילואים בעקבות המהפכה המשפטית. "תוציאו את צה"ל מהמחלוקת", אמר סעדה, "לשני הצדדים. אני לא רוצה את צה"ל במחלוקת, מי שמסרב, יש כללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully