וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח צה"ל ירה ופצע רעול פנים בשומרון - וגילה כי הוא יהודי

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 11:13

לוחמי צה"ל פעלו במעלה לבונה שבבנימין כשנתקלו בקבוצת רעולי פנים. אחד הלוחמים חשד כי רעול פנים משליך חפצים חשודים אל עבר הכביש, ביצע נוהל מעצר חשוד וירה בפלג גופו התחתון. לאחר מכן התברר כי רעולי הפנים היו יהודים ישראלים

יורה צרור ונמלט: תיעוד הפיגוע בחווארה שבו נרצחו אב ובנו/מצלמות אבטחה

כוח צה"ל ירה ופצע הלילה (ראשון) רעול פנים יהודי במעלה לבונה שבבנימין. על פי החשד, לוחם בשטח ראה את היהודי משליך חפצים חשודים אל עבר הכביש, וירה אל עבר פלג גופו התחתון. האירוע מתוחקר.

לוחמי גדוד 12 של חטיבת גולני הוקצו הלילה לנקודה בה היו כמה חשודים רעולי פנים. הכוח הוקפץ לנקודה בה היו כמה חשודים רעולי פנים. הכוח ביצע נוהל מעצר חשוד, במסגרתו נפצע אחד החשודים. לאחר מכן התברר כי החשודים הינם אזרחים ישראליים שהיו רעולי פנים.

ממצאים ראשונים מראים כי לוחם בשטח חשד שהיהודי משליך חפצים על הכביש, ביצע נוהל מעצר חשוד, וירה אל עבר פלג גופו התחתון של הישראלי. הפצוע פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית חולים. האירוע מתוחקר ופרטיו נמצאים בבדיקה.

כוחות צה"ל ומפקדי אוגדת יהודה ושומרון בזירת הפיגוע בחווארה. 19 באוגוסט 2023. דובר צה"ל
כוחות צה"ל בזירת הפיגוע בחווארה/דובר צה"ל

אירוע הירי מתרחש ברקע המצוד אחר המחבל שביצע אתמול את פיגוע הירי בחווארה, בו נרצחו סיילאס שי ניגרקר ובנו אביעד ניר. כוחות צה"ל פעלו הלילה עקרבא, דרומית לשכם, ועצרו שם שני חשודים - אב ובנו. כמו כן, פעלו הלילה לוחמים במחנה הפליטים נור א-שמס בטול כרם. במהלך הפעולות הלילה נפצעו ארבעה פלסטינים מאש צה"ל.

אתמול, נרצחו האב והבן בפיגוע ירי בכפר הפלסטיני. על פי החשד, המחבל הגיע רגלית למקום ולאחר מכן נמלט ברכב. "זו הייתה הוצאה להורג", אמר גורם צבאי, "ירי מטווח קצר מאוד. זו לא הייתה פעולה אקראית". גורמי ביטחון אמרו כי לא ניתן לפסול את האפשרות שהפיגוע מתוכנן, וכלל המתנה של המחבל למידע על ישראלים, קריאתו לנקודה שבה היו, ירי מטווח קצר, והימלטות תוך כדי הוא משליך את האקדח.

  • עוד באותו נושא:
  • בנימין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully