וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וייבים של טום וג'רי": מרדף משטרתי ברחובות תל אביב - אחר שליח וולט | תיעוד

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 19:47

בתיעוד של המרדף, שהתנהל בפינת הרחובות אבן גבירול-הדסה בעיר, נראה שוטר רכוב על אופנוע דולק אחר השליח, שצועק לו בתגובה: "עזוב אותי". אסף דיין שתיעד את המקרה, סיפר: "זה היה שוטר שרדף אחרי שליח וולט בצורה שהיא מאוד כושלת, ולא הצליח לתפוס אותו"

בווידאו:שוטר רכוב על אופנוע רודף אחרי שליח וולט על קורקינט/אסף דיין

מרדף משטרתי התנהל אתמול בשעות הצהריים (רביעי) בפינת ברחובות אבן גבירול הדסה, סמוך לבניין עיריית תל אביב - כששוטר רכוב על אופנוע דלק אחר שליח וולט שרכב על קורקינט חשמלי. המרדף התנהל כעשר דקות אולם בשלב זה, לא ברור מדוע ביקש השוטר לעכב את השליח או איך האירוע הסתיים.

בתיעוד שהגיע לידי וואלה! נראה השליח ממשיך בנסיעתו ומנסה להתחמק מהשוטר למרות שהתבקש לעצור, וצועק לעבר השוטר: "עזוב אותי". השוטר נוסע עם סירנות דולקות אחר השליח, שעובר במעבר חצייה במהירות, נכנס לתוך צומת הרחובות בצורה מסוכנת וגורם לחלק מהרכבים לעצור. לאחר מכן הוא מסתובב שוב וחוזר על דרכו - ואחריו השוטר.

שוטר רכוב על אופנוע רודף אחרי שליח וולט על קורקינט. אסף דיין, תמונות גולשים
שוטר רכוב על אופנוע רודף אחרי שליח וולט על קורקינט/תמונות גולשים, אסף דיין

אסף דיין שתיעד את המקרה, סיפר לוואלה!: "אני הלכתי ברחוב אבן גבירול בתל אביב ליד כיכר רבין, ופתאום ראיתי על המדרכה שליח של וולט על קורקינט צועק, חשבתי בהתחלה לעצמו, 'עזוב אותי, שחרר אותי'. מסתבר שנקלעתי למרדף משטרתי. זה היה שוטר, ולא פקח, שרדף אחרי שליח וולט בצורה שהיא מאוד כושלת. אני הסתכלתי לפחות 5-7 דקות על המרדף הזה והוא לא הצליח לתפוס אותו. השוטר הגיע למצב שהוא נוסע לידו ומנסה לבעוט בו עם הרגל. אני לא יודע איך זה נגמר, אני מעריך שהוא נעצר".

התיעוד, שרץ ברשתות החברתיות, קיבל תגובות רבות מצד הגולשים - בחלקן נשמעת ביקורת על שליחי החברה שנוסעים ברחובות תל אביב: "וולט זה מפגע של עולם שלישי, מפחיד ממש". אולם, רוב התגובות התבדחו על הסיטואציה: "ווייבים של טום וג'רי", כתב אחד הגולשים, "מי מתנדב להוסיף מוסיקה של קרקס?", הוסיף גולש אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully