וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלו מהמשטרה אזהרה שהם יעד להתנקשות - ונעצרו בדרך לחיסול

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 16:29

שלושה עבריינים נעצרו בעקבות מודיעין לפיו תכננו להתנקש בחוגגים בבר מצווה של מקורב לאחים לביא. בבית המשפט התגלה כי זמן קצר לפני המעצר, הם קיבלו מידע מהמשטרה כי הם עצמם יעד לחיסול וכי נשקפת סכנה לחייהם. "ימ"ר לכיש אמר להם שהם מאוימים", הודה נציג המשטרה בדיון

בווידאו: רגע לפני החיסול: ארבעה אנשי דומרני נעצרו בחשד שרצו להתנקש בעבריין מוכר/דוברות משטרת ישראל

שלושה עבריינים שנעצרו על פי המודיעין המשטרתי בדרך לניסיון חיסול מקורבים לאחים לביא - קיבלו אזהרה מהמשטרה כי הם יעד להתנקשות וכי נשקפת סכנה לחייהם ימים לפני ניסיון החיסול. נציג המשטרה הודה בדיון הארכת מעצרם כי ימ"ר לכיש הזהיר אותם שהם מאוימים - זמן קצר לפני שנתפסו בדרכם לניסיון חיסול. מעצרם של השלושה, החשודים בסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, הוארך אתמול (שלישי).

העבריינים הגיעו לאולם אירועים לחגיגות בר מצווה של דמות שהייתה בעבר מקורבת לשלום דומרני והיום לאחים לביא. לפי המשטרה השלושה תכננו לבצע חיסול של חוגגים באירוע באמצעות רחפן ומטען - אך שוטרים שהיו ערוכים בזירה עצרו בעדם.

הפשיטה על ארגון הפשע של האחים לביא. מרץ 2014. דוברות מרחב לכיש, חטיבת דובר המשטרה
"ניסו לפוצץ מטען בבר מצווה". אילוסטרציה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות מרחב לכיש

לפי המודיעין המשטרתי השלושה הם בכירים לשעבר בארגון של בני שלמה שנרצח. הם לא היו חלק מהסולחה שערך אייל נגר, מקורבו של שלמה, עם ארגונם של האחים לביא - ואף התנגדו לה. לאחרונה הם התקרבו לראש ארגון הפשע שלום דומרני.

בעת המרדף אחר החשודים וסיכול ניסיון החיסול, השלושה לא נענו לקריאות השוטרים והמשיכו בנסיעתם. לדבריה של עורכת דינם תום הלפרין, הם לא ידעו כי מדובר בשוטרים אמיתיים וחשבו כי מי שמבקש מהם לעצור אלו עבריינים שהתחפשו לשוטרים וינסו לחסלם - כפי שקרה לפני שנתיים בנתיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully