וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנוף הגליל: גבר אותר ברחוב ללא סימני חיים, בן 41 נעצר

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 9:05

בן 43 נמצא ברחוב בעיר כשהוא מחוסר הכרה וצוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות מותו, ממנה עלה כי הרקע למקרה פלילי. תושב העיר נעצר בחשד למעורבות במעשה וברשותו נמצאו ממצאים הקושרים אותו לאירוע

בווידאו: דקר בפנים ושרף את הגופה: צעיר מתל אביב מואשם ברצח יאיר חדד/רוני כנפו

גבר בן 43 תושב נוף הגליל נמצא אתמול (שלישי) מת ברחוב בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו בזירה לאחר שנמצא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות מותו של הגבר - במהלכה עלה כי מדובר באירוע פלילי.

במסגרת פעולות החקירה נעצר גבר בן 41 תושב נוף הגליל בחשד למעורבות במעשה. מהמשטרה נמסר כי ברשותו של החשוד נמצאו ממצאים הקושרים אותו לאירוע. בהמשך היום הוא יובא לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת. חקירת המשטרה נמשכת.

אילוסטרציה של זירת רצח. אילוסטרציה, מערכת וואלה
זירת רצח, אילוסטרציה/מערכת וואלה, אילוסטרציה

מוקדם יותר היום גבר בן 50 נורה למוות בפתח ביתו שבג'סר א-זרקא. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ופינה אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה, שם נקבע מותו. "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר פרמדיק מד"א יוסף נהרין. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה בנוגע לנסיבות האירוע. כעת עולה כי מדובר בחשד לרצח, וכי הרקע לאירוע הוא פלילי. במקביל, ממשיכים שוטרים בסריקות נרחבות באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully