וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 50 נורה למוות מחוץ לביתו בג'סר א-זרקא

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 11:05

צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר, דיב ג'ורבאן קבלן בנין תושב הכפר, ללא סימני חיים ופינה אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה - שם נקבע מותו. "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר הפרמדיק שהוזעק לזירה. הרקע לאירוע פלילי

בווידאו: דקר בפנים ושרף את הגופה: צעיר מתל אביב מואשם ברצח יאיר חדד/רוני כנפו

גבר בן 50 נורה למוות הבוקר (רביעי) בפתח ביתו שבג'סר א-זרקא. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר, דיב ג'ורבאן קבלן בנין תושב הכפר, ללא סימני חיים ופינה אותו לבית החולים הלל יפה שבחדרה - שם נקבע מותו. "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה", סיפר פרמדיק מד"א יוסף נהרין. "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה בנוגע לנסיבות האירוע. כעת עולה כי מדובר בחשד לרצח, וכי הרקע לאירוע הוא פלילי. במקביל, ממשיכים שוטרים בסריקות נרחבות באזור.

דיב ג׳ורבאן. 16 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נורה מחוץ לביתו. ג׳ורבאן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הרצח אירע כשג'ורבאן יצא הבוקר למכוניתו מביתו שליד המסגד הגדול, כהרגלו, בדרכו לעבודתו. זה אירע עשרות מטרים מהמקום בו נורה למוות הנער ג'לאל במכולת של דודו. ככל הנראה שני אלמונים רעולי פנים ארבו לג'ורבאן וירו לעברו. מתפללים שהיו אותה שעה בתפילה שמעו קולות ירי וסיפרו על כי נשמעו קולות ירי רבים.

ג'ורבאן היה מאוים ובשל כך מאז השנה שעברה חדל להגיע למסגד. על פי חשד ראשוני ככל הנראה הרצח הזה קשור לנקמה למקרי הרצח שאירעו ליד הפיצריה. ראש המועצה המקומית ג'סר א-זרקא שיח מוראד עמאש אמר לוואלה!: "אנחנו חסרי אונים. אנחנו מתפללים ומייחלים לסוף של שרשרת הרציחות הזו אבל לצערנו היא נמשכת".

בעקבות ההודעה על הרצח, עלה מספר קרבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית ב-2023 ל-149. על פי נתוני עמותת יוזמות אברהם בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו 67.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי. 16 באוגוסט 2023. דוברות משטרת ישראל
מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי. 16 באוגוסט 2023/דוברות משטרת ישראל

בהערכת מצב שערכה המשטרה לאחר הרצח, מפקד מחוז החוף, ניצב דני לוי, ציין כי: "מדובר באירוע קשה כתוצאה מסכסוך דמים בין משפחות בכפר, הנחתי שהיחידה המרכזית של מחוז חוף תחקור האירוע ולצידה נקצה את כלל הכוחות והאמצעים העומדים לרשות המחוז בכדי להגיע למבצעי הרצח. נמשיך לפעול נגד אלו המסכנים את הציבור ופוגעים בחיי אדם".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, התייחס הבוקר בנאומו בטקס חילופי מפקדים במפקדת מג"ב בלוד לפשיעה הרצחנית בחברה הערבית ולמשאבים הנדרשים כדי למגר אותה. "השוטרים שיושבים פה נלחמים יחד כל ימות השבוע בטרור הדמים במגזר הערבי - בזכות מלחמה זו הגענו להישגים לא מבוטלים כמו תפיסת כספים בסכום של למעלה ממיליארד שקלים, תפיסות אמל"ח וסיכול עשרות חיסולים", אמר שבתאי. "בלי כלים טכנולוגיים נמשיך לנהל את המלחמה בעבריינים בעיניים עצומות. התרעתי לפני שנה שאם יילקחו הכלים הטכנולוגיים נתחיל לספור גופות. לכן אני קורא להחזיר ללא דיחויי את הכלים הדרושים למאבק בלתי מתפשר בפשיעה. ברצוני להבהיר בצורה ברורה שאינה משתמעת לשני פנים - למשטרה יש רק מצפן אחד והוא החוק והדין תמיד , לפחות כל עוד אני מפקד עליה יכריע הדין! והיא תפעל רק לפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully