וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב במתקפה על הרמטכ"ל: "הלוי מכשיר סרבנות - על מה נתניהו מתנצל?"

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 8:01

חברת הכנסת מהליכוד אמרה כי הלוי מכשיר בשתיקתו סרבנות. "איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלה לצאת עם הודעה בדבר כשירות הצבא באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי שלנו?", טענה. "זו חובתנו לגנות במלוא פה"

בווידאו: גוטליב לא אסיר את המועמדות שלי לוועדה לבחירת שופטים/רוני כנפו

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה היום (רביעי) את הרמטכ"ל הרצי הלוי בטוויטר ואמרה כי הרמטכ"ל בשתיקתו מכשיר סרבנות. "איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלה לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה"ל באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי שלנו?", אמרה. "זו חובתנו לגנות במלוא פה! להתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל נשאר בתפקידו, אותו רמטכ"ל שבשתיקה הכשיר סרבנות".

אתמול נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט הוציאו הודעה משותפת ובה גיבו את מפקדי צה"ל. "אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק ונותנים גיבוי מלא לרמטכ"ל ולקציני צה"ל כדי להבטיח את ביטחון המדינה ואזרחיה, דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה"ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל", נכתב בהודעה.

טלי גוטליב, 1 במאי 2023. ראובן קסטרו
"הלוי מכשיר סרבנות - על מה נתניהו מתנצל?". גוטליב/ראובן קסטרו

נתניהו הוא זה שיזם את הודעת הגיבוי המשותפת לרמטכ"ל וצמרת צה"ל עם שר הביטחון. בעוד גלנט גינה בימים ובשבועות האחרונים את המתקפות וההשתלחויות של הקואליציה במערכת הביטחון בזמן אמת, והגיב גם אתמול מיד לפוסט ששיתף בנו של ראש הממשלה, נתניהו הגיב בדרך כלל באיחור ובלשון רפה ולא ברורה. אתמול, כשבנו תקף את הרמטכ"ל, הוציא רק הודעת גיבוי כללית מאוד מבלי להתייחס כלל לפוסט ששיתף הבן שלו.

כמו כן, מוקדם יותר אתמול השר במשרד המשפטים דודי אמסלם התראיין בגלי צה"ל ותקף את תופעת האי התייצבות למילואים בעקבות המהפכה המשפטית. "מה שקורה עכשיו זה מרד בתוך צה"ל. זו לא קבוצה. זה מרד בתוך הצבא. מי שמורד בתוך הצבא, מטפלים במורדים", אמר אמסלם. "במדינת ישראל לא עושים את זה. אני רואה את זה כדבר חמור מאוד. יהיו לזה השלכות חמורות ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully